محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود با اعلام اینکه کارخانه چوب و کاغذ مازندران در ورطه تعطیلی است، افزود: بیش از 2 هزار و 450 پرسنل درگیر این مسأله هستند...

به گزارش شرق پرس محمد دامادی در گفت‌وگو با فارس درباره نطق روز گذشته‌اش در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تداوم مشکلات کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور رئیس مجلس، نمایندگان مردم مازندران در مجلس و وزیر جهاد کشاورزی در ارتباط با حل مشکلات شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران که یکی از تولیدات اصلی کشور در زمینه کاغذ است و در خاورمیانه نظیر آن را نداریم برگزار شد که وزیر جهاد کشاورزی حتی یک بند از صورت جلسه را اجرا نکرده است.

وی بیان کرد: مگر می‌شود رئیس قوه مقننه جلسه‌ای را در این مورد آن هم براساس ضرورت برگزار کنند اما چرا نباید وزیر جهاد کشاورزی به این موارد توجه کنند؛ مسئله‌ای است که پذیرش آن سخت است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه کارخانه چوب و کاغذ در ورطه تعطیلی است، تصریح کرد: بیش از ۲ هزار و ۴۵۰ پرسنل درگیر این مسأله هستند و هر روز گرفتاری داریم و کارگران ما دو یا سه ماه حقوق خود دریافت نمی‌کنند.

این مسؤول ادامه داد: ژنراتور ۱۵ میلیاردی را آقایان ۲ میلیارد فروختند سؤال ما این است مگر می‌شود ژنراتور با آن عظمت را زدوبند کنند.

دامادی با انتقاد از بی‌توجهی وزیر جهاد کشاورزی نسبت به این مسئله گفت: کارخانه چوب و کاغذ مازندران نامی آشنا برای صنعت کشور و مازندران که نقش مؤثری در اشتغال‌زایی به همراه داشته که باید بیشتر به این صنعت توجه شود.