انتخابات ریاست هیات فوتبال مازندرانی در حالی برگزار می شود که این استان با داشتن بیش از 60 تیم باشگاهی در رده‌های مختلف کشوری و همچنین بیش از 50 بازیکن لیگ برتری از ارکان اصلی فدراسیون محسوب می‌شود

چه کسی رئیس هیات فوتبال مازندران خواهد شد؟

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) مجمع انتخابات هیأت فوتبال مازندران با حضور ریاست فدراسیون فوتبال، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در روز هفتم بهمن ماه در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.

 

هشت نفر برای ریاست هیأت فوتبال مازندران نام‌نویسی کردند که برای ریاست این دوره چهار کاندیدا رقابت اصلی برای در اختیار گرفتن مهم‌ترین ریاست هیأت ورزشی استان را دارند.

 

غلامرضا بهروان رئیس کنونی هیأت، حسین مکارمی، عادل عالیشان، پرویز خاکی، جمشید پازوکی، مهدی درزی خلردی، محمدهادی خلردی، مختار مهدوی به‌عنوان هشت کاندیدا ریاست هیأت فوتبال مازندران هستند که از این بین به‌طور یقین سه نفر به نفع بهروان در روز مجمع کناره‌گیری می‌کنند تا رقابت بین چهار کاندیدای این پست ادامه داشته باشد.

 

غلامرضا بهروان که کارنامه رئیس سازمان لیگ و مسؤول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال را در اختیار داشت در حال حاضر به‌دلیل بازنشستگی از این دو پست برکنار و به‌عنوان مشاور سازمان لیگ فدراسیون فوتبال فعالیت دارد که باز هم بیشتر کارشناسان این پیر و کاربلد فوتبال استان را شانس نخست ریاست هیأت فوتبال مازندران می‌دانند اما نباید غافل شد که در این بین حسین مکارمی از پیشکسوتان و مربیان فوتبال استان از رقیبان اصلی بهروان برای در اختیار گرفتن ریاست هیأت فوتبال استان است.

 

در کنار مکارمی می‌توان پرویز خاکی از مدرسان بین‌المللی فوتبال، عادل عالیشان معاون توسعه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و حتی جمشید پازوکی که ریاست سابق کمیته مسابقات هیأت فوتبال استان را برعهده داشت، از دیگر رقیبان بهروان اشاره کرد.

 

اما سه کاندیدای دیگر یعنی محمدهادی خلردی نایب رئیس هیأت فوتبال استان، مهدی درزی خلردی مسؤول برگزاری مسابقات و مختار مهدوی رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود و یکی از اعضای هیأت فوتبال استان که از یاران دیرینه بهروان محسوب می‌شوند که به‌نظر می‌رسد ثبت‌نام این سه نفر جنبه تشریفاتی داشته و در روز انتخابات به نفع بهروان کناره‌گیری می‌کنند.

 

به گزارش فارس, در حال حاضر فوتبال مازندران با داشتن بیش از ۶۰ تیم باشگاهی در رده‌های مختلف کشوری در دو بخش آقایان بانوان و همچنین بیش از ۵۰ بازیکن لیگ برتری از ارکان اصلی فدراسیون محسوب می‌شود که امیدواریم هر شخصی ریاست هیأت فوتبال استان را برعهده می‌گیرد برای توسعه و شکوفایی فوتبال این خطه و مرز و بوم تلاش کند تا فوتبال مازندران به جایگاه اصلی خود برسد.