ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در پیامی کسب 16 مدال مسابقات آسیایی توسط ورزشکاران مازندرانی در اینچئون را مایه افتخار دیار علویان دانست.

 

پیام تقدیر استاندار از کاروان ورزشکاران مازندران در بازیهای آسیایی

استاندار مازندران در پیامی از کاروان ورزشی مازندران در مسابقات آسیایی تقدیر کرد.

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در پیامی کسب ۱۶ مدال مسابقات آسیایی توسط ورزشکاران مازندرانی در اینچئون را مایه افتخار دیار علویان دانست.

 

ربیع فلاح استاندار مازندران در پی درخشش کاروان ورزشی مازندران در مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی پیامی صادر کرد.

 

متن پیام استاندار مازندران به شرح زیر است :

 

کاروان ورزشی ایران عزیز به ویژه کاروان ورزشی مازندران قهرمان‌پرور در رقابت‎های آسیایی اینچئون کره جنوبی افتخارات ارزشمندی را به ملت سرافراز ایران هدیه کرده و  باشکوه و عظمت سرود مقدس کشورمان را بارها طنین‌انداز کردند.

 

کسب بیشترین مدال طلای بازی‌های آسیایی و نقش پررنگ بانوان ورزشکار در کسب این افتخارات ستودنی و قابل تقدیر است.

 

 نقش فرزندان شایسته و توانمند دیار مازندران با حضور مکرر بر سکوهای قهرمانی و به اهتزار در آمدن پرچم جمهوری اسلامی بی‌بدیل و ماندگار است.

 

دستیابی به ۱۶ مدال ( ۶ مدال طلا  پنج مدال نقره و پنج مدال برنز) در ۱۰ رشته این مسابقات توسط ورزشکاران مازندرانی که با درخشش، همت جهادی و منش و اخلاق پهلوانی بهداد سلیمی،رضا یزدانی،  مسعود اسماعیل‌پور، عزت‌الله اکبری،نرگس امامقلی‌نژاد،مجتبی عابدینی،سجاد عباسی امیری، سوسن حاجی‌پور،مجید قیدی،جاسم دلاوری، مجتبی میرزاجان‌پور،عادل غلامی، فرزان عاشورزاده، بشیر باباجان‌زاده و فاطمه چالاکی در اینچئون کره جنوبی حاصل شد به‌ویژه مدال طلای بهداد سلیمی در وزنه‌برداری که با رکوردشکنی همراه بود مایه افتخار این دیار علوی و پهلوان‌پرور است.

 

این موفقیت‌ها و سرافرازی را در آستانه دو عید بزرگ اسلامی به ۲۶ ورزشکار مازندرانی حاضر در مسابقات، سرپرستان،مدیران،مربیان و تمامی اعضای کادر فنی کاروان ورزشی و جامعه ورزشی تبریک و تهنیت گفته، امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق و همه جانبه اداره کل ورزش و تربیت بدنی مازندران و همت همه متولیان حوزه ورزش کشور شاهد استمرار افتخارآفرینی جوانان این مرز و بوم و حضور مقتدرانه آنان در تمامی عرصه‌ها باشیم.