مجمع عمومی سالیانه هیات تکواندو مازندران با حضور پولادگر رئیس فدراسیون، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، بریمانی معاون امور ورزش و نفجم رئیس هیات تکواندو مازندران برگزارشد
به گزارش شرق پرس ، با حضور پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، رنگرز مدیرکل و بریمانی معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران، نفجم رئیس هیات تکواندو، اعضای مجمع، پیشکسوتان، ورزشکاران و داوران، مجمع سالیانه هیات تکواندو استان مازندران برگزار شد.
پولادگر در این مجمع گفت : یکی از فرصت های طلایی ورزش حضور افرادی همچون دکتر رنگرز در مدیریت است که خود از قهرمانان و خانواده ورزش است.
رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران افزود؛ مازندران یکی از استان های کم نظیر در تکواندو است که در همه رده ها، افتخارات بزرگی کسب کرد.
وی تاکید کرد؛ اینجا هرچه بکارید درو میکنید و استانی است که باید در چند نقطه پایگاه و خانه تکواندو داشته باشیم چراکه هر سرمایه گذاری با نتیجه همراه خواهد بود.
پولادگر ادامه داد؛ مسئولیت ها باید بر اساس کارها و عملکرد باشد و بر همین اساس، امسال را در فدراسیون تکواندو سال ارزیابی و اصلاح نام نهادیم. وی افزود؛ فرصت دیده شدن افراد توانمند در تکواندو وجود دارد و اعضای مجمع تکواندو نیز باید مسئولیت خود را در ارزیابی و نظارت را بپذیرند .
رئیسفدراسیون تکواندو با اشاراه به اهمیت حضور همگان در پای صندوق های رای گفت : حضور در انتخابات، وظیفه ملی است و همه ورزشکاران را به حضور پررنگ در انتخابات توصیه میکنم.
 دکتر رنگرز نیز در مجمع هیات تکواندو مازندران با تمجید از نقش برجسته رئیس فدراسیون تکواندو در توسعه این ورزش اظهار داشت : معتقدم اگر برنامه چهره های ماندگار احیا شود، آقای پولادگر قطعا بعنوان چهره ماندگار ورزش معرفی خواهد شد و حضور ریاست محترم فدراسیون تکواندو در استان مازندران نشانه اهمیت این رشته ورزشی در مازندران است.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به برنامه ریزی ها برای تکمیل زیرساخت های رشته ورزشی تکواندو گفت : حق خانواده ۴۰ هزار نفری تکواندوی مازندران است که حداقل یک خانه اختصاصی و مجهز داشته باشند. و در این مسیر در حال برنامه ریزی برای راه اندازی پایگاه های استعدادیابی در شرق، غرب و مرکز مازندران هستیم.
وی با اشاره به پیگیری های دستگاه ورزش و جوانان برای موضوعات و چالش های مختلف حوزه ورزش تاکید کرد؛ در موضوع ورزش با هیچکس تعارف و ملاحظه نداریم.
اضافه می شود؛ در پایان این مراسم نیز از پیشکسوتان و قهرمانان تکواندوی استان مازندران تجلیل بعمل آمد.
تکواندو مازندران فدرسیاون تکواندو پولادگر