پسربچه ۵ ساله‌ راز جنایت پدرش را که مادرش را به آتش کشیده بود, فاش کرد. شرق پرس: شامگاه ۳۰ اردیبهشت ماه، مأموران پلیس شهرستان شاهرود در جریان آتش‌سوزی در خانه‌ای در یکی از روستاهای اطراف این شهر قرار گرفتند. در جریان این آتش‌سوزی زن ۳۰ساله‌ای به‌شدت دچار سوختگی و به بیمارستان منتقل شد […]

 

 پسربچه ۵ ساله‌ راز جنایت پدرش را که مادرش را به آتش کشیده بود, فاش کرد.

شرق پرس: شامگاه ۳۰ اردیبهشت ماه، مأموران پلیس شهرستان شاهرود در جریان آتش‌سوزی در خانه‌ای در یکی از روستاهای اطراف این شهر قرار گرفتند. در جریان این آتش‌سوزی زن ۳۰ساله‌ای به‌شدت دچار سوختگی و به بیمارستان منتقل شد و شوهرش در تحقیقات ادعا کرد که همسرش به دلیل بیماری روحی و اختلافاتی که با هم داشتند، روی خودش بنزین پاشیده و اقدام به‌خودسوزی کرده است.

زن جوان پس از ۱۵روز از حادثه به‌دلیل شدت سوختگی در بیمارستان جان باخت. پس از مرگ او، خانواده وی نزد پلیس شاهرود رفتند و مدعی شدند که دخترشان خودسوزی نکرده و احتمالا از سوی شوهرش به قتل رسیده است. آنها به مأموران گفتند که پس از این حادثه، دامادشان پسربچه ۵ساله‌اش را نزد خانواده خودش برده و به آنها اجازه نمی‌دهد که نوه‌شان را ببینند.

آنها حدس می‌زدند که نوه‌ خردسالشان شاهد جنایت بوده و به همین دلیل دامادشان به آنها اجازه دیدن او را نمی‌دهد. با شکایت خانواده زن جوان، مأموران به سراغ فرزند مقتول رفتند و این پسربچه در همان تحقیقات اولیه حقیقت هولناکی را فاش کرد و گفت که شب حادثه پدر و مادرش به‌شدت با هم درگیر شدند و پس از آن پدرش ظرف بنزین را روی مادرش و داخل خانه پاشید و آنجا را آتش زد.

با اظهارات شاهد خردسال، مرد جنایتکار دستگیر شد و پس از ۴۸ساعت به قتل همسرش اعتراف کرد.

سردار میرزایی، رئیس پلیس استان سمنان با بیان این خبر گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که قاتل اعتیاد شدیدی به مواد‌مخدر داشت و بیکار بود. برای همین موضوع نیز با همسرش اختلاف داشت که این اختلافات در شب حادثه به اوج خود رسیده و در نهایت باعث درگیری و وقوع این جنایت هولناک از سوی مرد معتاد شد./همشهری

 

/انتهای خبر