رضا یزدانی و مسعود اسماعیل‌پور در کشتی آزاد، عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور در والیبال، بهداد سلیمی در وزنه‌برداری و فرزان عاشورزاده در تکواندو به عنوان 6 مازندرانی بودند که موفق به کسب مدال طلا شدند.

 

incheon45

ورزشکاران مازندرانی در مسابقات آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ کره جنوبی موفق به کسب ۱۵ مدال شدند.

 

 

 

به گزارش شرق پرس، در هفدهمین دوره آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی ۱۵ ورزشکار مازندرانی در رشته‌های مختلف موفق به کسب مدال انفرادی و تیمی شدند.

 

کاروان ورزشی ایران در مسابقات آسیایی اینچئون ۲۷۶ ورزشکار در ۲۲ رشته ورزشی بود که از این تعداد ۲۶ ورزشکار مازندرانی بودند که در ۱۸ رشته ورزشی به میدان رفتند.

 

در این دوره از مسابقات از ۲۶ ورزشکار شرکت کننده ملی پوشان مازندرانی موفق به کسب ۱۵ مدال انفرادی و تیمی در ۱۱ رشته ورزشی شدند که از این تعداد پنج مدال طلا، پنج مدال نقره و پنج مدال برنز بوده است.

 

البته این مدال‌ها در حالی برای ورزش مازندران محاسبه شد که در کسب مدال طلا و قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور به عنوان دو مازندرانی حضور داشتند که در این فهرست و آمار یک مدال طلا تیمی محسوب شد.

 

رضا یزدانی و مسعود اسماعیل‌پور در کشتی آزاد، عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور در والیبال، بهداد سلیمی در وزنه‌برداری و فرزان عاشورزاده در تکواندو به عنوان ۶ مازندرانی موفق به کسب مدال طلا شدند.

 

همچنین جاسم دلاوری در بوکس، عزت‌الله اکبری در کشتی آزاد، مجتبی عابدینی در شمشیربازی تیمی و نرجس امامقلی‌پور در تیراندازی با تپانچه انفرادی و تیمی موفق به کسب مدال نقره شدند.

 

بشیر باباجان‌زاده در کشتی فرنگی، سوسن حاجی‌پور در تکواندو، سجاد عباسی در ووشو، فاطمه چالاکی در کاراته و مجید قیدی در تیراندازی با کمان تیمی موفق به عنوان پنج مازندرانی موفق به کسب مدال پنج مدال برنز شدند.

 

در این دوره از مسابقات نیز بهادر مولایی در وزنه‌برداری، نوشاد عالمیان در پینگ‌پنگ، مرتضی پورعلی گنجی در فوتبال، سیدصادق عابدی در شمشیربازی، فرزین اسدی، امین بوداغی و پژمان دیوسالار در قایقرانی، هادی خناری‌نژاد در ژیمناستیک، کیوان قنبرزاده در دوومیدانی، بهاره جهاندار در تیراندازی با اهداف پروازی و عباس اسدزاده در هندبال به عنوان ورزشکار مازندرانی موفق به کسب مدال نشدند.

 

به گزارش فارس, هفدهمین دوره مسابقات آسیایی ۲۰۱۴ که طی ۱۸ روز رقابت روزهای ۲۵ شهریور تا دوازدهم مهر به میزبانی اینچئون کره جنوبی برگزار شد، ملی پوشان کشورمان موفق به کسب۵۷ مدال شدند که این مدال‌ها ۲۱ مدال طلا، ۱۸ مدال نقره و ۱۸ مدال برنز شدند که پس از تیم‌های چین، کره جنوبی، ژاپن و قزاقستان پنجم شدند.