فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: برخی در شب روزی که خواننده جوان مرتضی پاشایی فوت کرد خیابان محل تجمع را بسته بودند اما اینها بازداشت نشدند و تنها به تعدادی از آنها تذکر داده شد .

 

 
 
شرق پرس: فرمانده انتظامی خراسان رضوی در خصوص شایعه بازداشت تعدادی از جوانان در شب فوت مرتضی پاشایی در مشهد اظهارداشت: مشکلی در مشهد وجود نداشت اما نیروی انتظامی خط قرمز دارد و با کسانی که بخواهند ناهنجاری و سوءاستفاده کنند برخورد می کند.
 
 
 
سردار امیری مقدم تاکید کرد: برخی در شب روزی که خواننده جوان فوت کرد خیابان محل تجمع را بسته بودند اما اینها بازداشت نشدند و تنها به تعدادی از آنها تذکر داده شد .
 
 
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سه نفر در مشهد، در فاصله زمانی کمتر از پنج ساعت پس از ارتکاب تظاهر به اسیدپاشی دستگیر شدند.
 
 
 
سردار بهمن امیری مقدم  در جمع خبرنگاران در مشهد افزود: دو نفر از این افراد با خودرویی که توسط آن این اقدام را انجام می دادند دستگیر شدند و نفر سوم نیز فردی بود که آب را به به صورت بانوان می پاشید و همان روز دستگیر شد.
 
 
 
وی با تاکید بر اینکه در مشهد هیچگونه اسیدپاشی رخ نداده گفت: این افراد دوبار در سطح شهر به سوی خانمها آب پاشیده بودند و این اقدام را بگونه ای انجام می دادند که افراد گمان کنند بر روی آنها اسید پاشیده شده است.
 
 
 
به گزارش ایرنا, فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: در یکی از این موارد خانمی که به صورتش آب پاشیده شده بود از شدت ترس بیهوش شد لذا این اقدام مصداق ایجاد رعب و وحشت برای مردم است و اگر همان خانمی که بیهوش شد فوت می کرد حادثه تلخی رخ می داد.