رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه مرکز بورس خاویار کشور را باید در مازندران راه اندازی کنیم، اظهار کرد: با تقویت این مرکز می توانیم قطب بزرگ بورس خاویار منطقه را ایجاد کنیم.

khaviar1 رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران گفت: مرکز بورس خاویار کشور را باید در مازندران راه‌اندازی کنیم و با تقویت این مرکز می توانیم قطب بزرگ بورس خاویار منطقه را ایجاد کنیم.

به گزارش شرق پرس, شمس علی هادی زاده معلم در نشست مشترک اعضای کمیسیون و دفتر کشاورزی اتاق ایران با مدیران بخش دولتی و خصوصی استان در اتاق ساری با اشاره به اینکه مرکز بورس خاویار کشور را باید در مازندران راه اندازی کنیم، اظهار کرد: با تقویت این مرکز می توانیم قطب بزرگ بورس خاویار منطقه را ایجاد کنیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران با اشاره به اینکه برنج مازندران باید از حیث کیفیت بالا برود و برندسازی شود، تصریح کرد: با کیفیت این محصول تولیدی، ظرفیت صادراتی برنج استان ارتقا می‌یابد.

وی بیان کرد: مازندران از حیث گیاهان دارویی نیز دارای جایگاه مناسبی است و باید پژوهشکده گیاهان دارویی در مازندران ایجاد شود.

معلم گفت: در ییلاقات استان به صورت خودرو گیاهان دارویی تولید می‌شود و باید از این پتانسیل برای احداث پژوهشکده گیاهان دارویی ایجاد شود.

اعضای کمیسیون کشاورزی اتاق ایران قرار است پس از این جلسه در نشست مشترکی با هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران نیز دیدار داشته باشند.

به گزارش تسنیم, بازدید از شرکت شیر و گوشت مهدشت و شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران و دیدار با استاندار مازندران از برنامه های سفر دو روزه این هیئت به استان است.