نماینده شرق مازندران گفت: در شهرستان بهشهر نيز با اشاره به اعتبارات تملك دارايي 13 ميليارد و 800 ميليون ريال تاکنون بودجه ای از محل تملک دارایی دریافت نکردند اما بهره گیری از بودجه های ملی ، مانع توقف عملیات ساخت و تکمیل طرح های عمرانی این منطقه شد و هيچ پروژه و طرحي تعطيل نشد.

 

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاهها با نقش آفرینی در اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و آن را بعنوان گفتمان عمومی ملکه ذهن مردم کنند.

 

 

به گزارش شرق پرس، احمد علی مقیمی، در جلسه شورای اداری در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: دانشگاهها با برگزاری همایش ها و گفتمان های مختلف در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی بعنوان راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

 

 

وی گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی و عملیاتی شدن آن که از دغدغه های رهبری است و  با در نظر گرفتن تحمیل تحریم اقتصادی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی، اقتصاد مقاومتی میتواند ملت انقلابی ایران را به اهداف و آرمانهای خود برساند که باید با اتحاد و همدلی و همکاری در این راستا تلاش کنیم.

 

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید با برنامه ریزی مناسب امید را به جامعه تزریق کنیم و مدیران در سال جدید با ارائه برنامه های نو و فعال و پویا، از روزمرگی خارج شده و منفعل عمل کنند.

 

 

مقیمی با اشاره به بودجه های استانی و شهرستانی در سال جاری اظهار داشت: در حوزه تملک دارایی کل بودجه مازندران ۳۱۳ میلیارد تومان  بودکه تنها ۲۲ درصد آن یعنی بیش از ۶۸ میلیارد تومان آن محقق شده است.

 

 

وی گفت: در شهرستان بهشهر نیز با اشاره به اعتبارات تملک دارایی ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تاکنون بودجه ای از محل تملک دارایی دریافت نکردند اما بهره گیری از بودجه های ملی ، مانع توقف عملیات ساخت و تکمیل طرح های عمرانی این منطقه شد و هیچ پروژه و طرحی تعطیل نشد.

 

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات منطقه و جهان نیز خاطر نشان کرد: منزوی کردن ایران و موج اسلام ستیزی از جمله برنامه های دشمن برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است که خوشبختانه با ولایت مداری مردم ما در این رابطه با شکست مواجه شده است.

 

 

مقیمی اضافه کرد: خوشبختانه استقلال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و دیپلماسی ایجاد شده و در بخش استقلال اقتصادی نیازمند گام های بلندتری هستیم تا از این مشکلات خارج شویم.

 

 

وی گفت: همراهی و همکاری و تلاش در جهت پیشبرد کارهای اجرایی دولت از مهمترین وظایف مسئولان است تا با ایجاد امید و همدلی و ایجاد محبت در بین مردم، جامعه و کارها را به سوی پیشرفت و تعالی سوق دهیم.

 

 

توزیع سبد کالا با حسن مدیریت دولتی در مسیر صحیح قرار گیرد

امام جمعه بهشهر نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: توزیع سبد کالا با حسن مدیریت دولتی در مسیر صحیح قرار گیرد و مردم در آرامش باشند.

 

 

آیت الله سید صابر جباری اظهار داشت: باید با برنامه ریزی مناسب توزیع سبد کالا  بعنوان نمونه در مساجد محلات انجام می شد تا آرامش بیشتری حاکم بود و از حرف و حدیث های مختلف کم می شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه مسئولان امانتداران نظام هستند یادآور شد: مدیران و مسئولان باید در جهت حفظ و حراست از امانتی که در اختیارشان نهاده شده کمال دقت را بکار بندند.

 

 

جباری گفت: مدیران باید با توجه به حسن مدیریت حرکت کنند و بدانند سوء مدیریت خطرات جبران ناپذیری به دنبال دارد که باید از آن  فاصله گرفت.

 

 

وی با اشاره به تاریخچه فرهنگی و دینی بهشهر خاطر نشان کرد: بهشهر، شهری دین مدار است که  بر مبنای دین و اسلام و فقاهت شکل گرفته است و دارای علمای صاحب نام بوده و هست که باید در شناساندن آنان به جامعه تلاش شود.

 

 

امام جمعه بهشهر خطاب به مسئولان گفت: ناراسایی های شهر را بدرستی بررسی کنید و با استفاده از خرد جمعی و برنامه ریزی مدون حرکت کرده  و به فکر آبروی شهر باشید.

 

 

جباری افزود: کلنگ زنی تله کابین از برنامه های مناسب و با قوتی است که مورد تایید است تا با جذب گردشگر و توریست در عمران و آبادنی و اقتصاد و اشتغال شهرستان تاثیراتی مثبتی مشاهده شود.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر نیز در سخنانی اظهار داشت: با توجه به اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی بعنوان کربلای ایران نیازمند کمک و همراهی مسئولان و دستگاههای دولتی هستیم.

 

 

علی نجفی افزود: مدیران بدانند سرمایه گذاری در راهیان نور، فرهنگ سازی در جهت حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب است  و لذا با برنامه ریزی درست و با فوریت در کمک رسانی  وارد شوند.

مهر