با رای اعضای مجمع انتخابات هیات نجات غریق و غواصی مازندران, نقی کریمیان بعنوان رئیس این هیات انتخاب شد ....

به گزارش شرق پرس با حضور حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران انتخابات هیات نجات غریق و غواصی مازندران برگزار شد و نقی کریمیان با کسب ۱۶ رای از ۱۷ رای ماخوذه، توانست باری دیگر رای اعتماد اعضای مجمع را کسب کند.

 

دکتر حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی پس از برگزاری انتخابات گفت : مازندران استان ویژه در نجات غریق و غواصی است و ناجیان غریق ایثارگرانه برای نجات جان انسان ها تلاش می کنند.

 

وی افزود؛ پیگیری وضعیت معیشتی و بیمه ناجیان غریق از اولویت های فدراسیون است و نجات غریق و غواصی از امکانات سخت افزاری قابل توجهی برخوردار نیست و بر نیروی انسانی تکیه دارد.

 

حیدری بیان داشت؛ مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، مدیری خوشنام، پهلوان و محبوب مازنی ها و غیرمازنی ها است و این فرصتی برای ورزش این استان است.

 

وی در پایان افزود؛ از آقای کریمیان هم انتظار می رود در برگزاری دوره های آموزشی ناجیان غریق و هماهنگی و تعامل با دستگاه های اجرایی علی الخصوص اداره کل ورزش و جوانان را در اولویت کاری قرار دهند.

 

دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان نیز بیان داشت : در همه رشته های ورزشی، استان مازندران چون نگینی بر انگشتر ورزش کشور است.

 

رنگرز تاکید کرد؛ سهم و نقش ورزش مازندران در آوردگاه های بزرگ مثل المپیک بی نظیر است و در نجات غریق و غواصی هم مازندران جایگاه خاص و ویژه دارد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ هیات نجات غریق و غواصی با جان مردم سروکار دارد و باید امکانات مناسب و شرایط خوبی را برای ناجیان غریق فراهم آوریم، اما حقیقتا ناجیان غریق ما مظلوم واقع شدند.