علی کیانی در جلسه حفظ حقوق بیت المال که در فرمانداری بهشهر برگزار شد اظهار کرد : در بهشهر عزمی جدی برای برخورد با این هنجارشکنی ها وجود دارد و چشم پوشی نسبت به متخلفان و متجاوزان به عرصه طبیعی و زمینخواری نخواهد شد .

 

zamin khari9

به گزارش شرق پرس رییس دادگستری بهشهر با تاکید بر برخورد قاطع با زمین خواران و سوء استفاده کنندگان از بیت المال گفت : با تلاش اداره منابع طبیعی ،امسال ۳۶ هکتار از اراضی ساحلی و ملی این شهرستان خلع ید شد .

 

 

 علی کیانی  در جلسه حفظ حقوق بیت المال که در فرمانداری بهشهر برگزار شد اظهار کرد : در شهرستان عزمی جدی برای برخورد با این هنجارشکنی ها وجود دارد و چشم پوشی نسبت به متخلفان و متجاوزان به عرصه طبیعی نخواهد شد .

 

وی بیان کرد : از تمامی ابزار و امکانات شهرستان برای جلوگیری از انجام این گونه تجاوزها استفاده می کنیم تا این سرمایه های ملی را به درستی حفظ کرده و به نسل آینده منتقل کنیم.

 

رییس دادگستری بهشهر افزود : به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد بدون اغماض با زمین خواران و دستور رییس قوه قضاییه نسبت به برخورد جدی و قاطع با متجاوزان به اراضی ملی، اداره منابع طبیعی با حساسیت بیشتری باید به حفظ منابع ملی توجه کند.

 

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی شهرستان اجازه نمی دهد افراد متخلف و سودجو اقدام به تخریب، تصرف و ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی و طبیعی کنند.

 

به گزارش ایرنا, ربیس دادگستری بهشهر اظهار کرد: منابع طبیعی و خدادادی به عنوان بیت المال متعلق به عموم مردم است و باید نسبت تمامی شهروندان باید مسبت به حفظ و حراست آن حساس و کوشا باشند.