پس از تساوی نساجی مازندران مقابل پیکان ، مسئولان و کادر فنی این تیم با انقاد مجدد از کیفیت چمن ورزشگاه شهدای ساری ، خواستار تشکیل جلسه فوری هیات مدیره شدند

شرق مازندران : شرایط نامناسب چمن زمین ورزشگاه شهدای ساری در بازی نساجی و پیکان که اعتراض و انتقاد کادر فنی و بازیکنان هر دو تیم را به دنبال داشت سبب شد اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی شبانه جلسه‌ای فوری و فوق‌العاده برای تعیین تکلیف بازی‌های خانگی این تیم برگزار کنند.

در این جلسه تصویب شد که نساجی بازی‌های خانگی بعدی خود را در ورزشگاهی استاندارد و با کیفیت که متعاقبا معرفی خواهد شد ، برگزار کند.

در اطلاعیه‌ای که روابط عمومی باشگاه نساجی چهارشنبه شب در صفحه رسمی این باشگاه منتشر کرده آمده است:

 

پس از برگزاری رقابت میان تیم‌های نساجی مازندران و پیکان، با تشکیل جلسه هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران در تاریخ ۳ آذر ۱۴۰۰ بدوا آقای امیرحسین فتحی به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه معرفی و سپس تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ شد.

الف- انتخاب رییس هیات مدیره مورد شور و به اتفاق آرا، آقای امیرحسین فتحی به سمت رئیس هیات مدیره باشگاه تعیین شد.

ب- پس از بحث و تبادل نظر در خصوص محل برگزاری مسابقات لیگ برتر در مازندران مصوب شد تا زمان آماده‌سازی ورزشگاه شهید وطنی هیچ یک از رقابت‌های این باشگاه در ورزشگاه شهدای ساری برگزار نشود و تا آن زمان بازی‌ها فقط در زمینی با کیفیت مناسب و داشتن استانداردهای لازم و مورد تایید باشگاه قابل برگزاری است.

 

مجتبی ابراهیمی : اولویت بازی در زمین با کیفیت است

 

مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی پس از انتشار این اطلاعیه به خبرنگار ایرنا گفت: این تصمیم هیات مدیره بر اساس درخواست کادر فنی و سرمربی تیم اتخاذ شده است. البته هنوز ورزشگاه جایگزین برای بازی‌های خانگی نساجی معرفی نشد.

مجتبی ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال برگزاری بازی‌های خانگی نساجی در یکی از ورزشگاه‌های تهران وجود دارد، اظهار کرد: مهم‌ترین معیار باشگاه و کادر فنی برای انتخاب ورزشگاه میزبان بازی‌های نساجی داشتن استانداردهای لازم و کیفیت مناسب زمین چمن است که مورد تایید سرمربی باشد.

تیم فوتبال نساجی مازندران از ابتدای این فصل به دلیل آغاز عملیات اجرایی برداشتن چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و زیرسازی برای کاشت چمن طبیعی بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه شهدای ساری برگزار کرد.