ارسطو قادری در این همایش با اشاره به اهمیت سلامت در جامعه بیان کرد: خیران می توانند در کنار مسئولان خدمات بهداشت درمانی را ارتقا ببخشند. به گزارش شرق پرس, فرماندار میاندرود کار خیران را بسیار ارزشمند و دارای اجر اخروی دانست و گفت : شاکر خیرانی است که برای بهبود و توسعه سلامت عموم […]

 

 ارسطو قادری در این همایش با اشاره به اهمیت سلامت در جامعه بیان کرد: خیران می توانند در کنار مسئولان خدمات بهداشت درمانی را ارتقا ببخشند.

به گزارش شرق پرس, فرماندار میاندرود کار خیران را بسیار ارزشمند و دارای اجر اخروی دانست و گفت : شاکر خیرانی است که برای بهبود و توسعه سلامت عموم مردم گام برمی داریدو از آنان تقدیر و تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه دولت در عرصه سلامت خدمات خوبی انجام داده است گفت:با اجرای طرح تحول سلامت مردم خدمات مناسبی را دریافت خواهند کرد.

فرماندار میاندرود به اعتبارات امسال دریافتی این شهر اشاره کرد و گفت: امسال حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش سلامت این شهرستان اختصاص یافته است .

قادری تکمیل طرح های نیمه تمام را از جمله برنامه های دولت در سال جاری عنوان کرد و افزود: امیداریم با کمک خیران این امر به زودی محقق شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندرود در این همایش به طرح های در دست احداث این شهرستان اشاره کرد و گفت: احداث مرکز خانه بهداشت انجیل نسام، مرکز بهداشتی درمانی طبقده و زید سفلی، پایگاه بهداشتی شهری سورک، شبکه بهداشت ودرمان میاندرود، کلینیک مراقبت بیماری های رفتاری و احداث آموزشگاه بهورزی در شهرستان از جمله این طرح ها است .

دکتر محمد قربانی افزود: تعمیرات اساسی کلیه مراکز بهداشتی و درمانی خانه های بهداشت و تامین تجهیزات اداری ضروری و مورد نیاز جهت کلیه مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت در دستور کار شبکه بهداشت و درمان میاندرود قرار دارد.

به گزارش ایرنا در پایان این مراسم از خیران سلامت میاندرود با اهدا لوح تقدیر شد.

 

/انتهای خبر