جواد خیابانی با هدف کمک به دانش آموزان مستمند و راه اندازی پویش برای تامین اقلام تحصیلی دانش آموزان نیازمند با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران دیدار کرد

به گزارش شرق پرس، جواد خیابانی گزارشگر محبوب فوتبال، به منظور هماهنگی برای راه اندازی پویشی مهربانانه در راستای طرح همت جوانانه، کمک مومنانه در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان حضور یافت.

وی با تشکر از حمایت و همراهی دکتر رنگرز در این اقدام انسانی، از همه ورزشکاران و جوانان استان درخواست کرد برای حمایت از دانش آموزان نیازمند و تهیه اقلام و کالاهای مورد نیازشان در همه مناطق مازندران، به میدان بیایند تا در این روزهای سخت هیچ فرزندی از ایران برای تحصیل دچار مشکل نباشد.

وی افزود؛ بنا داریم با مشارکت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، اقلام مورد نیاز دانش آموزان نیازمند مازندرانی را تامین کنیم و این طرح را از روز چهارشنبه و با محوریت یکی از مدارس شهرستان قائمشهر آغاز خواهیم کرد.

دکتر رنگرز نیز با تمجید از رفتار پهلوانانه جواد خیابانی برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه گفت : شما سالهاست برای مردم اثبات شده اید و جایگاه تان در قلب مردم است، چراکه شهرت گذرا است و آنچه ماندنی است دعای خیر مردم است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ جامعه ورزش و جوانان استان همواره در آوردگاه ها و مشکلات، ایثارگرانه و پهلوانانه اقدام کردند و مطمئنا در این پویش نیز به یاری فرزندان مستمند خواهند شتافت و سربلند خواهند بود.

وی با اشاره باینکه اینگونه پویش ها، اقدامات اثرگذار فرهنگی و اجتماعی است که تاثیرات خوبی در جامعه دارد افزود؛ دستگاه ورزش و جوانان برای این کار خیرخواهانه در کنار آقای خیابانی خواهد ایستاد و از هیات ها، ورزشکاران و جوانان درخواست میکنم که برای کمک به دانش آموزان نیازمند به میدان بیایند.

گفتنی است؛ در حاشیه این جلسه دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان و رهام ابوطالبی رئیس هیات ورزش های همگانی مازندران برای مشارکت در این پویش و تهیه تبلت دانش آموزان نیازمند اعلام آمادگی کردند.

 

میدان‌داری جواد خیابانی برای پویش مهربانی در مازندران

 

 

میدان‌داری جواد خیابانی برای پویش مهربانی در مازندران