فرماندار دشت آزادگان در پاسخ به درخواست مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برای نامگذاری خیابانی به نام شهدای مازندران در این سوسنگرد، گفت: خیابانی به نام مازندران در این شهر نامگذاری می‌شود.

 

 

فرماندار دشت آزادگان با نامگذاری خیابانی به نام شهدای مازندران در سوسنگرد موافقت کرد.

به گزارش شرق پرس، عبدالرحیم ناطقی صبح امروز در همایش گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد در برنامه ویدئو کنفرانس با تبریک سالروز آزادسازی سوسنگرد به نقش اثرگذار رزمندگان مازندرانی در آزادسازی سوسنگرد اشاره کرد، اظهار داشت: همایش تجلیل از ایثارگران در آزادسازی سوسنگرد امروز در این شهرستان با حضور مقامات کشوری و لشکری در حال برگزاری است.

 

فرماندار دشت آزادگان در پاسخ به درخواست مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برای نامگذاری خیابانی به نام شهدای مازندران در این سوسنگرد، گفت: خیابانی به نام مازندران در این شهر نامگذاری می‌شود.

 

این مسئول درباره حضور مردم مازندران در بازسازی سوسنگرد اظهار داشت: مردم مازندران نقش برجسته‌ای در دفاع از این شهر داشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: نزدیک به ۲ هزار واحد ساختمانی پس از آزادسازی سوسنگرد در این شهرستان با کمک‌های نقدی مردم مازندران ساخته شد.

 

فرماندار دشت آزادگان بیان داشت: بسیاری از دلاورمردان مازندرانی در آزادسازی سوسنگرد حضور داشتند و ۲۶ نفر از دلاور مردان مازندران در این عملیات به شهادت رسیدند.

 

عبدالله ملکی مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز در همایش آزادسازی سوسنگرد از موافقت مسئولان استانی برای نامگذاری خیابانی به سوسنگرد در مرکز استان مازندران خبر داد و تصریح کرد: با موافقت مسئولان مازندران تابلو خیابان سوسنگرد امروز در کنار اداره کل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نصب می‌شود.

 

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در ادامه به نقش اثرگذار مردم مازندران در آزادسازی و بازسازی این شهر اشاره و خاطرنشان کرد: مردم مازندران در دوران دفاع مقدس بیش از ۳ میلیارد ریال برای بازسازی این شهر اختصاص دادند.

 

این مسئول اضافه کرد: مردم مازندران علاوه بر کمک نقدی با حضور خویش به بازسازی این شهر کمک کردند و بسیاری از ایثارگران مازندران ماه‌ها برای بازسازی این شهر از این استان در سوسنگرد حضور پیدا کردند.

 

وی در پایان به حضور پرشور رزمندگان مازندران در بازسازی سوسنگرد اشاره کرد و افزود: رشادت رزمندگان دفاع مقدس در صحنه‌های مختلف نشان دهنده علاقمندی مردم این دیار به اسلام و قرآن است.