ابتکار همچنین از وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در میانکاله ابراز نگرانی کرد و گفت: نباید بگذاریم این ذخیره‌گاه بزرگ زیست‌کره به هر عنوانی تبدیل به مکانی امن برای متجاوزان به محیط زیست شود.

 

معاون رئیس جمهور: سایت ببر مازندران به سایت تکثیر گربه‌سانان تبدیل می‌شود
رئیس سازمان محیط زیست گفت: سایت ببر مازندران به سایت تکثیر گربه‌سانان تبدیل می‌شود.

 

به گزارش شرق پرس، معصومه ابتکار در ادامه برنامه‌های یک‌روزه خود در مازندران، عصر امروز را به بازدید از پناهگاه حیات وحش میانکاله اختصاص داد.

 

وی علاوه بر بازدید میدانی از مرکز بازدیدکنندگان پناهگاه حیات وحش میانکاله، از فضایی که قرار بود پروژه بزرگ احیا و تکثیر ببر مازندران در آن انجام شود، بازدید کرد.

 

با توجه به اعلام رسمی شکست پروژه احیای ببر مازندران باید برای این فضای ایجاد شده که با هزینه یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تکمیل شد، چاره‌ای اندیشیده می‎‌شد.

 

معصومه ابتکار در بازدید از این سایت، اظهار داشت: این مکان را به پرورش و تکثیر گربه‌سانانی مانند شیر، اختصاص می‌دهیم.

 

وی همچنین با توجه به پیشروی‌های بندر امیرآباد در محدوده میانکاله، گفت: این بندر نباید تا این حد به میانکاله نزدیک می‌شد و چنین ساخت و سازهایی را انجام می‌داد.

 

به گزارش فارس ابتکار همچنین از وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در میانکاله ابراز نگرانی کرد و گفت: نباید بگذاریم این ذخیره‌گاه بزرگ زیست‌کره به هر عنوانی تبدیل به مکانی امن برای متجاوزان به محیط زیست شود.