دکتر ابراهیمی در آئین معارفه معاونت خبر صدا و سیمای مرکز مازندران گفت : وظیفه صدا‌ و‌ سیما امید آفرینی در کنار نقد منصفانه و واقع‌بینانه است...

به گزارش شرق پرس  مدیرکل صدا‌و‌سیما مازندران در مراسم تودیع‌ و معارفه معاونت خبر صداوسیما مازندران گفت: واحد خبر صدا و سیما مازندران با تکیه بر نیروهای کارآمد و تعاملات مناسب با دستگاه‌های اجرایی استان تحولات خوبی در عرصه رسانه‌ای استان ایجاد کرد.

دکتر ابراهیمی افزود، رسانه باید به پیشرفت استان کمک کند و وظیفه صدا‌و‌سیما امید آفرینی در کنار نقد منصفانه و واقع‌بینانه است.

در ادامه این مراسم علوی، مدیر کل اخبار استان های خبرگزاری صدا و سیمای کشور با اشاره به اهمیت تولید محتوای خبری در رسانه ملی گفت :۳۲۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی از خارج کشور برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران در حال خبر پراکنی هستند که رسانه های انقلاب وظیفه مقابله با سیاه نمایی های آنها را برعهده دارند.

علوی در ادامه اظهار داشت؛ جریان‌سازی خبری در فضای‌ مجازی در حال گسترش است و رسانه‌ها با بروز کردن امکانات و توانمند‌سازی نیروها باید روبه جلو حرکت کند.

 

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سید عنایت الله‌ احمدی معاونت پیشین خبر صداوسیمای مازندران، محمدعلی فتح‌الهی بعنوان معاون جدید خبر معرفی شد.