معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران از افزایش پهنای باند اینترنت در استان خبر داد

 

internet20

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران از افزایش پهنای باند اینترنت در استان خبر داد و گفت: برای ارایه خدمات مطلوب الکترونیکی به مردم پهنای باند اینترنت در استان باید افزایش بیابد.

 

 

به گزارش شرق پرس, حسن خیریانپور که روز یکشنبه در آیین افتتاح دفتر پیشخوان خدمات دولت خیابان معلم ساری سخن می گفت، افزود: در اختیار قرار دادن اینترنت در روستاهای مازندران نیز از برنامه های مهم استان است.

 

وی با بیان اینکه ۱۵مورد توافق جدید زیر ساختی ارتباطی از جمله افزایش پهنای باند اینترنت با وزارت ارتباطات صورت گرفته است، ادامه داد: ارایه خدمات الکترونیکی نیاز به توسعه زیر ساخت ارتباطی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت های دفتر پیشخوان خدمات دولت باید با نظارت و دقت خاصی باشد، اظهار داشت: برای اصلاح نظام اداری و ارایه خدمات سریع و بدون وقفه باید سرمایه گذاری بیشتری در زیر ساخت های ارتباطی انجام شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران گفت : ارایه خدمات سهل و آسان، کم هزینه و با دقت به مردم از اهداف واگذاری خدمات دولت به بخش های خصوصی است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران تصریح کرد : رویکرد دولت یازدهم ارایه خدمات دولتی با بکار گیری دفاتر پیشخوان خدمات دولت بخش خصوصی است.

 

 

 به گزارش ایرنا, خیریانپور به وجود ۷۸۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت در شهرها و رستاهای مازندران اشاره کرد و افزود : ۵۹ دفتر پیشخوان دولت خدمات بیمه سلامت را نیز ارایه می کنند که باید به ۱۰۸دفتر افزایش بیابد.

 

وی با تاکید بر این نکته که دولت یازدهم به مقوله ارایه خدمات کم هزینه و مطلوب بهداشتی و درمانی در قالب بیمه سلامت توجه جدی کرده است، بیان داشت: دستگاههای خدمات رسان آب ، برق ، گاز و مخابرات و بیمه سلامت باید بر فعالیت های دفاتر پیشخوان خدمات دولت نظارت دقیقی داشته باشند.