ظهر امروز نقص فنی هواپیمای زاهدان – مشهد موجب فرود اضطراری این هواپیما در فرودگاه زاهدان و مصدومیت ۹ نفر از مسافران شد. شرق پرس: حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در گفت‌وگو با فارس، از فرود اضطراری یک فروند هواپیما در فرودگاه زاهدان و مصدومیت ۹ نفر در این حادثه خبر […]

 

ظهر امروز نقص فنی هواپیمای زاهدان – مشهد موجب فرود اضطراری این هواپیما در فرودگاه زاهدان و مصدومیت ۹ نفر از مسافران شد.

شرق پرس: حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در گفت‌وگو با فارس، از فرود اضطراری یک فروند هواپیما در فرودگاه زاهدان و مصدومیت ۹ نفر در این حادثه خبر داد.

وی گفت: ظهر امروز هواپیمایی که از مشهد عازم زاهدان بود به دلیل نقص فنی در چرخ‌های خود با فرود اضطراری روی زمین نشست که در این حادثه ۹ نفر مصدوم شده که ۷ نفر آنها به صورت سرپایی مداوا شدند.

درخشان ادامه داد: دو نفر دیگر از حادثه دیدگان خانم‌های بارداری بودند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

 

فرود اضطراری هواپیما مشهد زاهدان

 

در همین خصوص روابط عمومی هواپیمایی آسمان جوابیه ای به بدین شرح زیر صادر کرد:

احتراما بازگشت به درج خبری با عنوان “فرود اضطراری در پرواز زاهدان – مشهد” در عناوین خبری آن رسانه در تاریخ ۹۳.۲.۲۰ ، توضیح زیر جهت تنویر اذهان عمومی ارسال می گردد. خواهشمند است دستور فرمایید مطابق قانون مطبوعات نسبت به درج آن اقدام به عمل آید.

پرواز ۸۵۳ شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر مشهد به مقصد زاهدان با ۱۰۳ مسافر، طبق برنامه در ساعت ۱۰:۴۵ بعد از ظهر روز شبنه انجام شد. پس از پروازی آرام در هنگام فرود با مشکل فنی مواجه شد و چرخ سمت چپ باز نشد. خوشبختانه با مهارت و تجربه خلبان، هواپیما به سلامت نشست و هیچگونه مشکلی برای مسافران پیش نیامده است و همه مسافران و خدمه به سلامت از هواپیما پیاده شدند.

 

/انتهای خبر