در جلسه هسات دولت مقرر شد، از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۱۱ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۷ خرداد مسافرت و تردد بین استانی ممنوع شود.

شرق پرس : رئیس جمهور روحانی در جلسه هیات دولت با بیان اینکه خوشبختانه با مراعات پروتکل‌های بهداشتی و اعمال نظارت‌ها و همه تلاش‌های انجام شده در مسیر مقابله با کرونا و مهار موج چهارم ، کشور در شرایط باثباتی از نظر بیماری قرار گرفته و از پیک چهارم عبور کرده‌ایم، تاکید کرد: همچنان باید رعایت نکات بهداشتی در دستور کار باشد و بهبود شرایط نباید به عادی‌انگاری و نادیده گرفتن دستورالعمل‌ها منجر شود تا دوباره با موج جدیدی از بیماری مواجه نشویم.

روحانی در این زمینه با بیان اینکه دولت خود را به واکسینه کردن حداقل ۱۴ میلیون نفر گروه هدف تا پایان فعالیت خود، مکلف و موظف کرده است، بار دیگر درخصوص انجام اقدامات لازم از سوی وزارت بهداشت برای واردات واکسن مورد نیاز از خارج با هماهنگی وزارت امور خارجه و بانک مرکزی تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در زمینه تولید واکسن داخلی از تلاش همه دست اندرکاران در این زمینه قدردانی کرد.

در این جلسه همچنین با توجه به تعطیلات پیش رو در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد، مقرر شد به منظور کنترل بیشتر بیماری، از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۱۱ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۷ خرداد تردد بین استانی ممنوع شود.