پس از مدتها محدودیت در برگزاری مسابقات، شهرستان رامسر استان مازندران، میزبان رقابت های دو خیابانی کشوری بود و نفرات برتر در رده های مختلف معرفی شدند

شرق مازندران : با حضور دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی، حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران و با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور، مسابقات دو خیابانی و رده های سنی مختلف در رامسر برگزار شد.

شرکت کنندگان که پس از محدودیت های کرونایی، در یک رقابت جدی حضور یافتند، مسافت ۶ کیلومتری اردوگاه چمران تا هتل رامسر را دویدند.

اسامی نفرات برتر دوی خیابانی رامسر اعلام شد

رییس هیات دو و میدانی استان مازندران درباره اسامی نفرات برتر گفت: در رده سنی زیر ۳۵ سال منصور بیات از استان البرز به مقام نخست ، آرمین کاتبی از استان البرز عنوان دوم و سید محمد حسینی از گلستان در سکوی سوم ایستاد.

اورنگ مستقیم همچنین افزود: در رده سنی ۳۵ تا ۴۴ سال محمد جواد صیادی از استان فارس عنوان‌ نخست مسابقات را از آن خود کرد و امیر طیب لی از گیلان و روح اله امانی از چهار محال بختیاری به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

وی درباره اسامی نفرات برتر رده سنی ۴۵ تا ۵۴ سال نیز اعلام کرد؛ ودود جوان نیازی از اردبیل، حسن ساعدی از کرمانشاه و داوود حسین زادگان از تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مستقیم افزود؛ در رده سنی بالای ۵۵ سال نیز خردمند حیدری از #مازندران مقام قهرمانی این رده سنی را بدست آورد و بر سکوی اول ایستاد، ابراهیم قلعه نوعی از استان مرکزی عنوان دومی این مسابقات را بدست آورد، و هادی زرگریان از مازندران سوم شد.