رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: امید است با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط بتوانیم جشنواره نادکاپ را با موفقیت و با نام مازندران در سال‌های آینده در کشور برندسازی کنیم.

 

 

elmi-fanavari

رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: ششمین دوره مسابقات دانش‌آموزی لکوکاپ انتخابی مسابقات نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف در ساری برگزار می‌شود.

 

به گزارش شرق پرس علی معتمدزادگان  در گفت‌وگو با  فارس اظهار کرد: ششمین دوره مسابقات دانش‌آموزی لکوکاپ برای انتخابی حضور در مسابقات نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف روز جمعه پنجم دی‌ماه امسال در سالن ورزشی نیرو نشاط ساری برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: شرکت لذت الکترونیک یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران به عنوان مجری این جشنواره است.

 

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۵۰ تیم برگزار می‌شود، بیان داشت: در این مسابقات ربات‌های مسیریاب، جنگ‌جو، آتش‌نشان و امدادرسان به رقابت می‌پردازند.

 

معتمدزادگان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی کشور (نادکاپ) با حضور ۳۷۰ تیم دانش‌آموزی هفت شهریور‌ماه امسال در ساری، افزود: این جشنواره در رشته‌های بازی‌های رباتیک، رایانه، برق و الکترونیک برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره فرصت خوبی برای شناسایی و جذب استعدادها در مازندران است.

 

رئیس پارک علم و فناوری مازندران در پایان گفت: امید است با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط بتوانیم جشنواره نادکاپ را با موفقیت و با نام مازندران در سال‌های آینده در کشور برندسازی کنیم.