چهاردهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد بهشهر، در روزهای ۲۰و ۲۱ بهمن ماه در سالن شهید هاشمی‌نژاد برگزار می شود

مسابقات بین المللی کشتی شهید هاشمی نژاد از 20 بهمن در بهشهر آغاز می شود

 
به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) رییس هیات کشتی شهرستان بهشهر گفت : چهاردهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی‌نژاد در روزهای ۲۰و ۲۱ بهمن ماه با حضور ۴ تیم خارجی  ارمنستان، داغستان، گرجستان و آذربایجان و ۱۸ تیم داخلی در  سالن شهید هاشمی‌نژاد برگزار می شود.
 
شهرام جعفری تصریح کرد : قرقیزستان، ترکیه و قزاقستان  تیم های دیگر خارجی بوده که  تاکنون حضور شان در این دوره مسابقات قطعی نشده است .
 
جعفری با اشاره به سابقه این جام اظهار داشت: جام شهید هاشمی نژاد سیزده دوره سابقه دارد و هفت سال هست که بصورت بین المللی و بهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود، با توجه به اینکه در سطح استان جام‌های دیگری چون ناطق نوری ، امامعلی حبیبی و موحد و شهید شیرودی وجود داشت که با وجود حمایت‌ها ۲ سال هم دوام نیاوردند .
 
وی با بیان اینکه جام شهید هاشمی نژاد از فنی‌ترین جام‌های استان مازندران است خاطرنشان کرد: هزینه تقریبی این جام ۲۵۰ میلیون  برآورد شده و جوایز نفرات اول تا سوم برای تیم های خارجی به ترتیب ۵۰۰، ۳۰۰ و ۱۵۰ دلار در نظر گرفته شده است که معادل آن برای تیم های داخلی درنظر گرفته می شود .
 
رییس هیات کشتی شهرستان بهشهر در پایان گفت : در این رقابت ها ۴۰ داور ممتاز کشوری به قضاوت از ۲۲۴ کشتی گیربرسر ۳ تشک خواهند پرداخت .
 
چهاردهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد بهشهر، در شرق مازندران در شهرستان بهشهر در روز های ۲۰ و ۲۱ بهمن برگزار خواهد شد .
 
خبرنگار : محمد رضا ضابط