امینی گفت: نفرات برتر مسابقات بوکس نکا با نظر کمیته فنی ، به رقابت های قهرمانی کشور که در شهر بانه برگزار می شود اعزام خواهند شد .

box1

 

نایب رییس هیات بوکس مازندران گفت : رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان استان با شرکت حدود ۷۰ بوکسور به میزبانی نکا برگزار می شود .

 

 
به گزارش شرق پرس, جواد امینی روز سه شنبه در گفت و گو با  ایرنا اظهار کرد : این رقابت ها روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن ورزشی سردار طوسی این شهر برگزار می شود و شرکت کنندگان در ۱۳ وزن برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت می کنند .

 

 

وی بیان کرد : نفرات برتر این مسابقات با نظر کمیته فنی ، به رقابت های قهرمانی کشور که در شهر بانه برگزار می شود اعزام خواهند شد .

 

 

نایب رییس هیات بوکس مازندران به شرایط این رشته ورزشی در استان اشاره کرد و گفت : یکی از مشکلاتی که موجب کندی در روند پیشرفت بوکس استان شده است، نداشتن خانه تخصصی برای انجام بیشتر و منظم تمرینات است .

 

 

امینی افزود : تلاش فراوانی برای ساخت خانه بوکس در یکی ازشهرهای استان صورت گرفته که تاکنون این تلاش ها به نتیجه مثبتی نرسیده است .

 

 

وی به احتمال حضور دو ورزشکار مازندرانی در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی اشاره کرد و گفت :  جاسم دلاوری و هومن طوغانی از بخت های اصلی مازندران برای شرکت در این مسابقات هستند که امیدواریم بتوانند با کسب مدل به کشور بازگردند.