همزمان با سراسر کشور اجتماع 30 هزار نفر از بسیجیان مازندران, با نام اقتدار عاشورایی صبح امروز در بوستان ولایت ساری برگزار شد...

به گزارش شرق پرس تجمع ۳۰ هزار نفری بسیجیان مازندران که مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) نیز بود صبح امروز همزمان با سراسر کشور در بوستان ولایت ساری برگزار شد.

سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران هدف از اجتماع بسیجیان در ساری را اعلام اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برابر توطئه های دشمنان بیان کرد.
بابایی در اجتماع بسیجیان اظهار داشت: مرحله اول رزمایش در اواخر شهریورماه تا ۹ مهرماه برگزار شد و این رزمایش که ۳۰ هزار نفر در آن شرکت دارند در راستای پیمان با ولایت و رهبری است.
وی ملاک سنجش عملکرد مسئولان را در میزان تبعیت آنها از رهبری دانست و افزود: افکار عمومی عملکردشان را مورد بررسی قرار می دهد و چنانچه تابع ولایت فقیه و رهبری نباشند، آنها را کنار خواهند گذاشت.
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت : گرچه برخی از مسئولان در گفتار خود را تابع ولایت فقیه می دانند، ولی باید به صورت رفتاری و عملی این ولایت پذیری ثابت شود.
سردار بابایی پیام اجتماع سراسری بسیجیان را در سطح کشور اقتدار، صلابت و شجاعت دانست و تاکید کرد: بسیجیان برای دفاع از ارزش های اسلامی فداکاری می کنند.