معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: چون پاکتی و پیشنهادی برای خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا امروز دریافت نکردیم، مزایده فروش سهام این دو باشگاه که قرار بود فردا دوشنبه برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

 

 

رئیس سازمان خصوصی‌سازی از لغو مزایده فروش سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: هیات عالی واگذاری در مورد زمان دوباره مزایده فروش سهام این دو باشگاه تصمیم گیری می‌کند.
 
 
شرق پرس: میرعلی اشرف پوری حسینی در گفتگو با مهر، در مورد تغییر زمان مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: چون پاکتی و پیشنهادی برای خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا امروز دریافت نکردیم، مزایده فروش سهام این دو باشگاه که قرار بود فردا دوشنبه برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.
 

وی اضافه کرد: قرار است روز شنبه و در هیات عالی واگذاری در این خصوص بحث و بررسی صورت گیرد که در صورت تائید، دوباره آگهی مزایده برای فروش سهام این دو باشگاه تهرانی منتشر شود.

 

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی همچنین گفت: در صورت تائید هیات واگذاری، به احتمال زیاد آگهی مزایده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس روز یکشنبه و یا دوشنبه هفته آینده انجام می‌شود.

 

پیش از این اعلام شده بود که ساعت ۱۴ فردا دوشنبه پاکت‌های درخواست خرید سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باز شده و این مراسم به صورت زنده پخش خواهد شد، مزایده‌‎ای که براساس اهلیت صورت گرفته و در بورس انجام نمی‌شود.