معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در جشن گلریزان عاطفه های ساری با تاکید برکمک به محرومان بیان داشت: انسان ها برای اینکه مقبول خداوند باشند باید وزن، ماهیت و کیفیت خود را در حوزه خیریات افزایش دهیم.

 

golrizan-15

مراسم گلریزان آبشار عاطفه ها برای حمایت از افراد نیازمند با حضور مسئولان و خیران در ساری برگزار شد.

 

 

 

به گزارش شرق پرس، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در مراسم جشن گلریزان که ظهر پنجشنبه در سازمان آبشارعاطفه ها شهرستان ساری برگزار شد، همه پدیده ها عالم را دارای وزن و ارزش دانست و اظهارداشت : برخی از پدیده ها علاوه بر وزن کمی از معرفت، شرافت و هر امری که جز فضیلت ها باشد برخوردار هستند.

 

golrizan-sari8

 

وی با بیان اینکه انسان به طور فطری خیرخواه است، گفت : معرفت شناسان معتقدند که انسان ها با هرنژاد و مذهبی که باشند با زبان مشترک جان، باطن و فطرت با هم صحبت می کنند.

 

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه پاکی در همه جوامع ارزش است، بیان داشت: همه انسان ها عاشق پاکی، شرافت، خیرخواهی هستند و این مختص یک نژاد، مذهب و نسل خاصی نیست.

 

 

یونسی ادامه داد: در شناخت وزن انسان، طول و وزن محاسبه نمی شود بلکه باطن، زیبایی درون و ماهیت فرد مورد توجه قرارمی گیرد.

 

 

وی با بیان اینکه انسانها با کار خیر می توانند ارزش و وزن خود را بالا ببرند، گفت : در ماهیت کیفی وزن به مال، پول و زیبایی نیست و تنها کارهای خیر مورد توجه می باشد.

 

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با تاکید برکمک به محرومان بیان داشت:  انسان ها برای اینکه مقبول خداوند باشند باید وزن، ماهیت و کیفیت خود را در حوزه خیریات افزایش دهیم.

 

 

یونسی همچنین بر گسترش و احیا این امر خداپسندانه تاکید کرد و افزود: با گسترش این فرهنگ بسیاری از محرومیت ها و مشکلات جامعه برطرف می شود.

 

 

وی با بیان اینکه اگر انسان ها با انگیزه خدایی در امور خیریه شرکت کنند این کار ماندگار خواهد شد، گفت : توجه انسان به امور خیریه بستگی به تقوا و پرهیزگاری دارد.

 

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران ضمن تشکر و قدردانی از مسئول سازمان آبشار عاطفه ها شهرستان ساری، خاطر نشان کرد : این سازمان فعالیتهای خوبی در زمینه کمک به نیازمندان و توانمند سازی آنان انجام داده است.

 

 

سمیه جونیان، مسئول سازمان خیریه آبشار عاطفه ها مازندران نیز در این مراسم هدف از تاسیس این سازمان را فقرزدایی عنوان کرد و افزود : این سازمان بیش از ۱۷۰ شعبه در کشور دارد که به نیازمندان خدمت رسانی می کنند.

 

 

golrizan-sari9

 

 

وی با بیان اینکه سازمان خیریه آبشار عاطفه ها در مازندران ۸ شعبه دارد، گفت : این سازمان در شهرهای ساری (نمایندگی استان) آمل، بابل، فریدونکنار، محمودآباد، نوشهر، چالوس و قائمشهرنیز فعال است.

 

 

مسئول سازمان خیریه آبشارعاطفه های مازندران با اعلام اینکه در سطح استان ده هزار مددجو تحت پوشش این سازمان قراردارند، افزود : درشهرستان ساری ۷۶۰ خانوارو با جمعیتی بالغ بر هزار و ۸۰۰ نفر تحت پوشش این سازمان قرار دارند.

 

 

 جونیان مستمری مهرجویان، اکرام ایتام، توزیع جهیزیه و لوازم التحریر، تهیه پوشاک، اجاره مسکن و تعمیرات منزل را ازجمله فعالیت های این سازمان دانست.

 

 

وی با بیان اینکه همزمان با تولد حضرت زینب (س) ۵ هزار جهیزی به نوعروسان در سراسر کشور اهدا می شود گفت : از این تعداد سهم شهرستان ساری ۱۱۴ جهیزیه به نوعروسان مستعد است./مهر