با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مراسم آغاز نصب سوله سالن ورزشی 3 هزار نفری خورشیدکلا شهرستان گلوگاه آغاز شد.

به گزارش شرق پرس, صبح امروز پنجشنبه, آئین آغاز نصب سوله سالن بزرگ ورزشی در شهرستان گلوگاه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در مراسم آغاز نصب سوله ورزشی سه هزارنفره خورشیدکلا  که بزرگترین سالن ورزشی شهرستان گلوگاه در شرق مازندران محسوب می شود؛ حجت الاسلام دکترمیراحمدی امام جمعه، دکتر شاعری نماینده شهرستان های شرقی مازندران، تباکی فرماندار گلوگاه، دکتر ییلاقی مشاورمدیرکل و رئیس روابط عمومی اداره کل, مهندس قاسمی نماینده فنی و مهندسی اداره کل, دارابی رئیس ورزش وجوانان شهرستان و محمدرضا شکری پیمانکار پروژه نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام دکتر میراحمدی امام جمعه شهرستان گلوگاه در این مراسم, با اشاره به جایگاه مهم ورزش در جامعه از مسئولان خواست توجه ویژه ای به توسعه فضاهای ورزشی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از مراسم ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس, دلاوری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را ستود.

دکتر شاعری نماینده شهرستان های گلوگاه, بهشهر و نکا نیز در این مراسم با تشریح اقدامات صورت گرفته برای احیای و ساخت این پروژه ابراز امیدواری کرد با مصوباتی که برای تکمیل سالن ۳ هزار نفری گلوگاه صورت گرفت این مجموعه ورزشی تا دهه فجر سال ۱۳۹۸ به بهره برداری برسد.

محمدرضا تباکی فرماندار شهرستان گلوگاه نیز با تاکید بر اهمیت این پروژه برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی شهرستان و منطقه شرق مازندران, تلاش های صورت گرفته برای تخصیص بودجه ساخت این سالن ورزشی را تشریح کرد.

محمد رضا ییلاقی مشاور مدیرکل نیزدر این مراسم ضمن تاکید بر بهره برداری از پروژه های ورزشی راکد استان, از عزم و اهتمام ویژه حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان برای به سرانجام رسیدن چنین پروژه های خبر داد.

دارابی رئیس ورزش و جوانان گلوگاه, با اشاره باینکه داشتن چنین سالن ورزشی با ظرفیت ۳ هزار نفر نیاز مبرم شهرستان بود از پیشرفت ۳۰ درصدی مراحل ساخت آن خبر داد و از تلاش همه ی مسئولان و تاثیرگذاران برای آغاز مجدد ساخت این سالن ورزشی تشکر کرد.

لازم به ذکر است؛ نماینده فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان و پیمانکار این پروژه نیز ابعاد فنی و اعتباری ساخت سالن را تشریح کردند.

 

مراسم آغاز نصب سوله بزرگترین سالن ورزشی گلوگاه برگزار شد + تصاویر