بهرام حمیدی با معرفی ویژه برنامه های شبکه تبرستان در ماه مبارک رمضان گفت: بیش از ۱۰ عنوان برنامه در این شبکه تهیه شده است.   به گزارش شرق پرس, مدیرکل صدا و سیمای مازندران بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: شبکه تبرستان در ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه های […]

 

 بهرام حمیدی با معرفی ویژه برنامه های شبکه تبرستان در ماه مبارک رمضان گفت: بیش از ۱۰ عنوان برنامه در این شبکه تهیه شده است.

 

به گزارش شرق پرس, مدیرکل صدا و سیمای مازندران بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: شبکه تبرستان در ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه های افطار و سحر و همچنین برنامه های متنوع و عرفانی دیگر با روزه داران این ماه پر برکت همراه خواهد بود.
 
وی بیان داشت: «مهمان خدا» ویژه برنامه افطار سیمای تبرستان است که با اجرای رامتین چیت سازان و تهیه کنندگی رقیه یحیی زاده، سوژه های اجتماعی خاص را مد نظر دارد و مدت این برنامه که جزو پر بیننده ترین برنامه های این ایام بوده،۷۰ دقیقه است.
 
وی گفت: «ضیافت الهی» جمع خوانی و ترتیل قرآن کریم به تهیه کنندگی مجید آهنگری هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹ در امامزاده عباس شهرستان ساری و با حضور مردم ، به صورت زنده از سیمای تبرستان پخش می شود.
 
حمیدی افزود: تأمین برنامه سیمای تبرستان نیز برنامه های زیر را تهیه و پخش می کند که شامل داستانی « شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» با موضوع معارفی و ماه مبارک رمضان، «فیلم های سینمایی» ، مستند «اهل ایمان» با موضوع معرفی آداب و رسوم مناطق مختلف ایران از جمله برنامه هاست.
 
وی گفت: «حدیث سرو» با پرداختن به زندگی شخصیت های بزرگ مانند آیت اله بهجت، آیت اله شاه آبادی، آیت اله کوهستانی، پخش دعای «ابوحمزه ثمالی» و سایر برنامه های ویژه این ایام و پخش مداحی ها و نوحه سرایی های متناسب با لیالی قدر از دیگر برنامه هاست.
 
مدیرکل شبکه تبرستان افزود: رادیو مازندران نیز با دست پر به استقبال این ماه مبارک خواهد رفت که شامل ویژه برنامه افطار با عنوان «بهار دل» به تهیه کنندگی محمد برجسته به مدت ۹۰ دقیقه، پاسخ به سؤالات شرعی، در محضر بزرگان، تغدیه پزشکی و … از بخشهای این برنامه است.
 
وی افزود: ویژه برنامه سحری رادیو نیز با عنوان «شمیم بندگی» به تهیه کنندگی علیرضا دهقان با بخشهای متنوع از جمله رمضان در ادبیات، دعاهای قرآنی، پخش سخنان کوتاه از علامه حسن زاده آملی درباره اخلاق و عرفان، معرفی ادعیه، تغذیه در سحر و… به نویسندگی لطف اله سعیدی فر میزبان شنوندگان سحر خیز خواهد بود.
 
به گزارش مهر, حمیدی گفت: سایر برنامه های رادیوی مازندران در ایام ماه مبارک رمضان شامل نمایش رادیویی «سی فراز از آسمان» در سی قسمت برگرفته از داستاهای زیبای قرآنی، مسابقه رادیویی «بشارت» ، میزگرد «دانشجو» با حضور کارشناس مربوطه و با موضوعات اعتقادی روز های یکشنبه و سه شنبه و جمعه، برنامه رکیبی «بوی باران» و نمایش «افلاکیان» است.
 
/انتهای خبر