پس از 7 ماه از حضور محمد شیخ مونسی بعنوان مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران منوچهر آهی به عنوان مدیریت این شرکت منصوب شد تا شاهد دومین مدیر پس از ابوالفضل روغنی گلپایگانی باشیم...

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ بازهم تغییر کرد

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) در یک سال اخیر شاهد تغییر مدیریت بزرگ‌ترین شرکت کاغذسازی خاورمیانه (شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران) هستیم.

 

شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بزرگترین تولید کننده کاغذ در ایران با ظرفیت مجموعاً ۱۷۵ هزار تن شامل ۹۰ هزار تن کاغذ روزنامه و چاپ و تحریر و ۸۵ هزار تن کاغذ فلوتینگ است.

 

شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از سال ۵۴ تاکنون تجربه ۱۷ مدیر را در خود جای داد و هجدهمین مدیر عامل امروز سکان این شرکت تولیدی و اقتصادی استان را در دست می‌گیرد.

 

محمد شیخ مونسی مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران که از ۱۷ مهر ماه ۹۵ بر کرسی مدیریت این شرکت تکیه زد بعد از مدیریت هشت ساله ابوالفضل روغنی گلپایگانی آمد و در مدت هفت ماه امروز شاهد حضور منوچهر آهی به عنوان مدیریت این شرکت سلولزی در مرکز مازندران هستیم.

 

به گزارش فارس, منوچهر آهی در آخرین پست مدیریت خود مدیر عامل شرکت طرح و اندیشه بهساز ملت را به ثبت رساند و در حال حاضر با تجربه از پیش کسب شده مدیریت شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران را بر عهده گرفته است.