خسرویان با بیان اینکه محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: محورهای سوادکوه و کندوان به‌عنوان محورهای جایگزین اعلام شدند.

محور هراز مسدود شد

 

سرپرست پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: محور هراز به‌دلیل ریزش بهمن مسدود شد که مأموران در حال پاک‌سازی محور هستند.
 

محمدرضا خسرویان درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: محور هراز به‌دلیل ریزش بهمن مسدود شد که مأموران در حال پاک‌سازی محور هستند.

وی با بیان اینکه محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: محورهای سوادکوه و کندوان به‌عنوان محورهای جایگزین اعلام شدند.

سرپرست پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران به بارش برف سنگین و لغزنده بودن محورهای هراز، کندوان و کیاسر اشاره کرد و گفت: توصیه ما به افراد این است از سفرهای ضروری پرهیز کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

این مسؤول با تأکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ برای تردد از محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: بدون زنجیرچرخ امکان تردد در محورهای استان وجود ندارد.

خسرویان یادآور شد: تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر برقرار بوده و آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت جوی و لغزنده بودن سطح محورهای مازندران رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب تردد کنند.

سرپرست پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.