احمد سعادتمند گفت : مشکل محرومیت ورزشی شهرستان گلوگاه با اختصاص بودجه بیشتر در سال ۹۳ و بهره برداری از طرح های نیمه تمام برطرف می شود.   به گزارش شرق پرس،  مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران  روز چهارشنبه در نشست مشترک با دبیران سازمان های مردم نهاد استان در […]

 

 

احمد سعادتمند گفت : مشکل محرومیت ورزشی شهرستان گلوگاه با اختصاص بودجه بیشتر در سال ۹۳ و بهره برداری از طرح های نیمه تمام برطرف می شود.

 

به گزارش شرق پرس،  مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران  روز چهارشنبه در نشست مشترک با دبیران سازمان های مردم نهاد استان در گلوگاه افزود : شهرستان گلوگاه دارای ظرفیت بالا در زمینه های متعدد بخصوص ورزشی است که متاسفانه تاکنون توجه زیادی به این منطقه نشده است.

وی به شرایط سازمان های مردم نهاد در مازندران اشاره کرد و گفت : مشکلات مالی دولت در سال گذشته مانع رسیدگی مطلوب به سمن ها شد اما تلاش می کنیم امسال این کمبودها و نارسایی ها را برطرف کنیم .

سعادتمند افزود : یکی از موارد بسیار مهمی که باید مورد توجه مدیران سمن ها قرار بگیرد ، دوری و پرهیز از ورود به مسایل سیاسی است.

وی به برنامه های در دست اقدام برای سمن ها اشاره کرد و ادامه داد : ترویج و توسعه فرهنگ نماز از اولویت های اصلی اداره کل ورزش و جوانان مازندران است.

سعادتمند گفت : برای رسیدن به این هدف و توسعه فرهنگ نماز و نماز خوانی ، از هیچ تلاش و کوششی حتی کاستن از بودجه هیات های ورزشی دریغ نخواهیم کرد.

ایرنا

 

/انتهای خبر