معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به بازگشت برخی محدودیت های کرونایی در استان بیان کرد: تالار‌ها هم تعطیل و رستوران‌ها هم در این مدت فقط بیرون‌بر خواهند بود ...

شرق پرس : قاسم اویس معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،  از اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای کرونا در استان خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت کرونایی استان همه مدارس و دانشگاه‌ها در شهرستان‌های زرد و نارنجی به مدت یک هفته تعطیل است.

وی افزود: کلاس‌ها در شهر‌های دارای رنگ‌بندی آبی با توجه به نزدیکی شهرستان ها نیز به‌صورت تلفیقی با حضور حداقلی دانش‌آموزان به‌طور حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: تالار‌ها هم به مدت یک هفته تعطیل و رستوران‌ها هم در این مدت فقط بیرون‌بر خواهند بود.

 اویس خاطرنشان کرد: خانواده‌ها هر چه سریع‌تر برای تزریق واکسن به گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال در روستا‌ها به خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع روستایی و در شهر‌ها هم به مراکز تجمیعی و مراکز جامع شهری مراجعه کنند.

وی گفت: براساس دستور العمل‌های بهداشتی، واکسن‌های مناسب این گروه سنی، سینوفارم و پاستوکووک بوده که در دو نوبت تزریق می‌شود.