رئیس پلیس راه مازندران گفت : معمولا در ایام تعطیلات و پایان هفته بحث محدودیت‌های یک‌طرفه را در محورهای هراز و کندوان در دستور کار داریم

شرق پرس : علیرضا قدمی درباره وضعیت محورهای مازندران درباره خبری مبنی بر اعمال ممنوعیت ترافیکی از سوی پلیس راه کشور در روزهای تاسوعا و عاشورا و تردد در جاده‌های هراز و کندوان از پایتخت به سمت مازندران در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای مازندران هستیم به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت طی روزهای آینده نیز تداوم داشته باشد.

وی درباره ممنوعیت تردد طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در محورهای هراز و کندوان به سمت مازندران، افزود: معمولا در ایام تعطیلات و پایان هفته بحث محدودیت‌های یک‌طرفه را در محورهای هراز و کندوان در دستور کار داریم که در این محدودیت‌ها مسیری که یک‌طرفه شد خودبه خود تردد در مسیر دیگر ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه هیچ ممنوعیت ترددی در محورهای مازندران نداریم، اضافه کرد: طی این ایام برای تسهیل در تردد انواع وسایل نقلیه بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در دستور کار داریم که معمولا اعمال این محدودیت‌ها در ایام هفته تکرار می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت تعطیلات محرم از فردا آغاز شده و تا بامداد روز سه‌شنبه در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا ساعت دو بامداد روز بعد و همچنین از ساعت ۶ روزهای پنج‌شنبه، جمعه، شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه تا ساعت دو بامداد روز بعد در دستور کار قرار دارد.

قدمی با اعلام اینکه ممنوعیت تردد تریلی در محور هراز همچنان در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه طی روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه هفته آینده از مسیر شمال به جنوب در محور هراز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت  همچنان از محور کندوان اشاره کرد و یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه در محور کندوان طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری از سمت جنوب به شمال و طی روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه از شمال به جنوب به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ رور یک‌شنبه از مسیر شمال به جنوب ممنوع خواهد بود.

قدمی در پایان با تاکید بر توجه به توصیه‌های پلیس و احتیاط در تردد، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.