مجمع انتخابات هیات ورز‌ش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی مازندران برگزار و محدثه مهدوی تنها کاندیدای این انتخابات با ۱۸ رای به مدت چهار سال بعنوان رئیس این هیات در انتخاب شد
شرق مازندران : مجمع انتخابات هیات ورز‌ش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی با حضور «علی رجبی» مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، «افشون» نایب رئیس فدراسیون، معاونین اداره‌کل ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد.
در پایان و پس از رای گیری «محدثه مهدوی» تنها کاندید این مجمع با ۱۸ رای به مدت ۴ سال بعنوان رئیس این هیات انتخاب شد.
گفتنی است؛ موسوی کاندیدای احراز ریاست این هیات نیز یک روز قبل از برگزاری مجمع انصراف خود را اعلام کرده بود و صلاحیت رضا بحرگرد دیگر کاندیدا که همسر محدثه مهدوی است، دقایقی قبل از برگزاری مجمع تائید نشد که با این وضعیت محدثه مهدوی تنها کاندیدای حاضر در این مجمع بود که توانست رای اعتماد مجمع را بگیرد.
علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این مجمع ضمن تبریک به اعضای مجمع اظهار داشت: هیچکس در هیچ هیاتی دخالت نخواهد کرد و ما این موضوع را ثابت کردیم،چون ما امانت دار هستیم و با صداقت وارد شدیم.
وی بیان داشت: مازندران در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های خوبی برای توسعه ورزش به ویژه بازی ها و آیین های بومی و معرفی آن در سطح ملی و بین المللی دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید داشت: باید شادی و نشاط و ورزش را وارد روستاها کنیم و بازی‌های مختلفی را در سطح روستا فعال کنیم.
رجبی بیان داشت: جمعیت زیادی از کشور در روستاها ساکن هستند و باید به دغدغه‌های ورزش روستایی توجه ویژه شود.
وی تاکید کرد: همه باید به آرا مجمع انتخاباتی احترام گذارند و فرد منتخب را در راستای تحقق برنامه‌ها، حمایت کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه گستره کار در ورزش روستایی فراوان است، افزود: امید است با سرعت زیاد شاهد رشد و توسعه ورزش روستایی در نقاط مختلف استان باشیم.