با حضور استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، مجموعه ورزشی آبی و استخر شهدای غواص محمودآباد به بهره برداری رسید.

به گزارش شرق پرس ، مجتمع ورزشی و تفریحی شهدای غواص‌ با مساحت ۹۱۵ متر و اعتبار ۵ میلیارد تومان با حضور احمد حسین زادگان استاندار مازندران، اسماعیلی نماینده مردم نور محمود آباد در مجلس شورای اسلامی ، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار شهرستان محمودآباد و سایر مسئولین دستگاه های اجرایی افتتاح شد.

 

استاندار مازندران در مراسم افتتاح مجموعه استخر شهدای غواص محمودآباد با تقدیر از حضور سرمایه گذاران ارزشمند در چنین پروژه هایی گفت : بخش خصوصی در ورزش باید از حمایت همه جانبه دستگاه های اجرایی برخوردار شود.

 

وی افزود ؛ امروز باید در سنگر مدیریت، با نگاه شهدای عزیز که همانا نوکری مردم است، خدمت رسانی کنیم . نام شهدا فراموش ناشدنی است و باید به سبب انتخاب این نام از مجموعه مدیریت این استخر تشکر کرد.

 

حسین زادگان ضمن تاکید بر برنامه ریزی مسئولان برای مقابله با تهدیدات تحریم ها گفت : سال آینده، اقتصاد کشور کمترین وابستگی را به نفت خواهد داشت.

 

حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان نیز در حاشیه بهره برداری از پروژه مجتمع ورزشی آبی شهدای غواص محمودآباد گفت:  وجود استعدادهای ورزشی در منطقه موجب علاقه مندی سرمایه گذاران برای حضور در پروژه های ورزشی است.

 

وی با اشاره باینکه  بانک ها از پروژه های ورزشی حمایت خواهند کرد گفت :  ورزش در اشتغال، اوقات فراغت و سلامت جوانان نقش دارد و باید قدردان نگاه سرمایه گذار محترم این پروژه باشیم.

 

مجتمع ورزشی آبی و تفریحی شهدای غواص محمود آباد به بهره برداری رسید + عکس

 

 

 

مجتمع ورزشی آبی و تفریحی شهدای غواص محمود آباد به بهره برداری رسید + عکس