فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر از متلاشی شدن یک باند خرید و فروش و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز شکاری در این شهرستان خبر داد. به گزارش شرق پرس، ابراهیم یعقوبی در گفت‌وگو با فارس در شهرستان قائمشهر با بیان اینکه اطلاعات سپاه ناحیه قائمشهر در راستای افزایش ضریب امنیتی جامعه و برخورد با  باندهای […]

 

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر از متلاشی شدن یک باند خرید و فروش و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز شکاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شرق پرس، ابراهیم یعقوبی در گفت‌وگو با فارس در شهرستان قائمشهر با بیان اینکه اطلاعات سپاه ناحیه قائمشهر در راستای افزایش ضریب امنیتی جامعه و برخورد با  باندهای خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز اقدام به عملیات اطلاعاتی کرد اظهار داشت: پس از انجام یک سری عملیات اطلاعاتی، یک باند خرید و فروش و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز شکاری را که در این شهرستان فعالیت می‌کردند شناسایی و منهدم شد.

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر افزود: در این عملیات ۶ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه مقادیری مهمات کشف و ضبط شد و ۶ نفر از متهمان بازداشت و پس از انجام تحقیقات اولیه تحویل مراجع قضایی شدند.

یعقوبی خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌های سپاه پاسداران مقابله با باندهای غیر مجاز و جرائم سازمان یافته و تلاش در جهت کاهش این جرائم و پیشگیری از آن است و سپاه پاسداران در اجرای این مأموریت بسیار مصمم و پا به کار است.

 

/انتهای خبر