متهمی که برای فرار از مجازات، پیشنهاد 580 میلیونی به مامور وظیفه شناس مازندرانی داده بود، بهمراه پرونده قاچاق موادمخدر و پیشنهاد رشوه به مراجع قضایی معرفی شد

شرق مازندران : سرهنگ مسعود تقدیسی گفت: در اجرای طرح برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران موفق به شناسایی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان ساری شدند.

او می‌گوید: با هماهنگی‌های قضائی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز اجرایی استان برای دستگیری متهم اقدام و در بازرسی از منزل وی ۳ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

به گفته سرهنگ تقدیسی پس از اجرای عملیات متهم برای فرار از قانون مبادرت به پرداخت ۵۸۰ میلیون ریال وجه نقد به یکی از ماموران را داده بود، که این مامور وظیفه شناس و صحیح العمل ضمن خودداری از دریافت مبلغ مورد نظر مراتب را صورتجلسه و به همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی ارسال کرد.

او ضمن قدردانی از این مامور وظیفه شناس و بیان این که پلیس الگوی اخلاقی و قانونی جامعه است، گفت: اقتدار، هوشمندی، هوشیاری، صحت عمل و اجرای مقررات از مهمترین ارکان اعتماد مردم به پلیس است که خوشبختانه این خصیصه در بین کارکنان انتظامی استان وجود دارد.