تکیه زدن مدیران مازندرانی بر کرسی های مهم وزارتخانه های مختلف، عنوان مطلبی است که مدیرمسئول کرانه شمال به آن پرداخته است ...

شرق پرس : از دیر باز مازندرانی های نخبه ای بوده اند که سمت های متعدد بعضاً حساسی را در پایتخت در اختیار گرفته اند و در رهگذر چنین مناصبی منشا برکات و موفقیت هایی برای مردم کشورمان گردیده اند.

در واکاوی تاریخ طبرستان، رد پای چنین نخبگان صاحب منصبی را حتی در دربار شاه عباس صفوی نیز می توان جُست که اساساً رفتار و پیامدهایی موفق و تحسین برانگیز داشته اند.

به نظر می رسد که موج انتصابات اینچنینی در سنوات اخیر گسترش فزونتری یافته و وزارتخانه هایی همچون راه و شهر سازی گرفته، خارجه، ورزش و جوانان , … را در بر می گیرد.

علاوه بر این اخبار شنیده ها حاکی از آن است که انتصابات دیگری در وزارتخانه ها نیز در راهند که پیشاپیش تبریکات خود را با آرزوی موفقیت روزافزون مازندرانی های خدمتگذار در اِشِل ملی، تقدیم می کنیم و بر این اطمینان خاطر دیرینه خود پای می فشاریم که آنان بانی آبروی بیشتر مازندران در میان مردم ایران اسلامی خواهند شد و از همین رهگذر اعتبار مازنی ها را به شکلی تصاعدی افزون خواهند ساخت.

 

 

.

  • نویسنده : رقیه عالی