دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در آیین بهره برداری از ورزشگاه شهدای نوشهر گفت : دشمن امید مردم ایران را هدف گرفته و ورزش و ایجاد نشاط در جامعه راهی ارزان برای غلبه بر این توطئه است

به گزارش شرق پرس : ورزشگاه شهدای نوشهر با اعتبار  حدود ۱۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری صبح امروز با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، احمد حسین زادگان استاندار مازندران، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان سپاه و بسیج سازندگی و دیگر مقامات استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

این ورزشگاه مدرن  ۸۳۰۰ مترمربع مساحت دارد که ۴۱۰۰ متر آن سکوهای تماشاگران و جایگاه ویژه و ۱۱۰۰ متر آن ساختمان اداری میباشد .
معاون اول رئیس جمهور در آئین افتتاح ورزشگاه شهدای نوشهر گفت :  مهمترین هدف آمریکا از تحریم ها فروپاشی اقتصاد ایران بوده است و این کشور می خواست شاخص های اقتصاد برهم ریزد اما نتوانست موفق شود.

 

عکس ورزشگاه شهدای نوشهر

اسحاق جهانگیری از آزادراه تهران شمال بعنوان یک کارگاه بزرگ سازندگی یاد کرد و افزود: در دولت تلاش های خوبی در این پروژه شده است.

جهانگیری گفت : مازندران استان مهم و راهبردی کشور است که در همه جهت مخصوصاً کشاورزی و محیط زیست نیاز به توجه است.

معاون اول رئیس جمهور بیان داشت : دشمن می خواهد مردم نسبت به آینده کشور ناامید باشند و سعی دارند از همه ابزارها استفاده کننده تا امید را از بین ببرند و ما وظیفه داریم امید مردم را زنده نگه داریم.

وی تاکید کرد؛ توسعه ورزش با هزینه کم و بهره وری زیاد می تواند امید را در جامعه افزایش دهد و  باید با همه ابزارها امید را در جامعه افزایش دهیم.

 

وزیر ورزش و جوانان : چشمه ورزش مازندران جوشش های زیادی دارد

 

دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در آیین بهره برداری از ورزشگاه شهدای نوشهر گفت : چشمه ورزش در رشته های مختلف ورزشی در مازندران جوشش زیادی دارد

و مازندران در ورزش قهرمانی سرآمد کشور است.

سلطانی فر : ورزشگاه نوشهر مازندران

وی گفت : ۹۰ پروژه ورزشی در دست ساخت در مازندران داریم که حدود ۲۱۰ میلیارد بودجه نیاز دارد تا تکمیل شود.

سلطانی فر اظهار داشت : برای افتتاح پروژه ورزشگاه شهدای نوشهر باید از مقام معظم رهبری که حامی اصلی ورزش هستند تشکر کنیم. ایشان در سال گذشته بارها قهرمانان ورزشی را مورد تفقد قرار دادند و به حضور پذیرفتند و برای موفقیت های جوانان این مرز و بوم پیام تبریک صادر کردند.

 

استاندار مازندران : همه شهرستان های مازندران می تواند پایتخت یک رشته ورزشی باشد

احمد حسین‌زادگان نیز در این مراسم گفت : سفرهای اخیر وزیر ورزش و جوانان به مازندران نشانه توجه ایشان به ورزش این استان است.

استاندار مازندران تاکید کرد؛ اعتبارات در حوزه ورزش به ویژه در استان‌هایی مثل مازندران، هزینه نیست و سرمایه‌گذاری است و هر شهرستان مازندران می‌تواند پایتخت یک رشته ورزشی باشد.

 

حسین زادگان استاندار مازندران : بهره برداری از ورزشگاه

حسین زادگان ورزش همگانی و بانوان را در اولویت‌ دانست و گفت: اقتصاد مازندران بر پایه کشاورزی است و این استان بنگاه و شرکت بزرگ ندارد و همین کار ما را در حمایت از تیم‌های ورزشی در حوزه ورزش قهرمانی سخت می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت؛ انتظار ما از آقای جهانگیری و سلطانی‌فر این است که با مشارکت یکی از شرکت‌های بزرگ کشور، نوشهر صاحب یک تیم فوتبال دسته دومی شود و توقع نداریم در یک شب صاحب تیم‌های لیگ برتر شویم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران : پروژه ورزشگاه شهدای نوشهر هدیه مقام معظم رهبری به مردم غرب مازندران است

حبیب حسین زادگان در حاشیه بهره برداری از ورزشگاه زیبای شهدای نوشهر ضمن تشکر از بسیج سازندگی و سپاه که در ساخت و بهسازی این ورزشگاه نقش موثر داشته اند، این ورزشگاه را هدیه رهبر انقلاب به مردم غرب استان و بویژه مردم نوشهر دانست.

وی با اعلام مشخصات فنی این ورزشگاه گفت : عملیات ساخت ورزشگاه از سال ۹۶ آغاز شد و امروز در مدت زمان مناسب به بهره برداری رسید.

 

حبیب حسین زادگان : ورزشگاه