نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه تا زمانی که در این سمت و جایگاه هستم اجازه نمی‌دهم ساری و استان دوقطبی شود، اظهار کرد: مازندران در گذشته دودستگی داشت که امام راحل از آن ناراحت بودند.

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) آیت‌الله نورالله طبرسی در تجمع نیک‌اندیشان و تاثیرگذاران سیاسی, اجتماعی و اقتصادی ساروی در منزل وی, افراد حاضر را ظرفیتی برای همدلی و توسعه مرکز مازندران دانست و اظهار کرد: مردم ساری نباید جدا و منفعل شوند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه ساری از سال ۱۳۰۶ دارای شهرداری شد و بعد از ۹۰ سال شاهد تحول عظیم در شهرسازی و توسعه شهری هستیم، تصریح کرد: ساری در حال نمونه شدن در توسعه شهری است و نباید دور از انصاف قضاوت شود.

 

طبرسی با تأکید براینکه هر کسی که می‌خواهد شهردار و فرماندار ساری و استاندار شود باید به فکر توسعه شهر و استان باشد، گفت: مازندران از گلوگاه تا رامسر را شامل می‌شود و نباید بخشی‌نگر شویم.

 

مازندران از گلوگاه تا رامسر است / اجازه دوقطبی شدن مازندران را نمی دهم

 

وی با توصیه بر اینکه فرهنگ تفرقه بین مازندرانی‌ها به‌ویژه در مرکز استان باید از ریشه قطع شود، خاطرنشان کرد: ما اجازه نمی‌دهیم سر ساری کلاه برود.

نماینده ولی فقیه در مازندارن وجود شهردار و فرماندار ساری را دو نیروی بومی مرکز استانی دانست و افزود: فضای حاکم در ساری باید به سمت همدلی و وحدت هدایت شود.

این مسؤول با اعلام اینکه عده‌ای می‌خواهند ساری در گذشته بماند، گفت: چرا فرزندان خوب شهر باید تخریب شوند.

طبرسی برگزاری جشن و کنسرت را از سری برنامه‌هایی دانست که در همه شهرهای کشور برگزار می‌شود، افزود: جشنی در ساری برپا شد و عده‌ای از جوانان در گوشه‌ای به رقص و پایکوبی پرداختند، این دلیل نمی‌شود که شهردار شهر را سلمان رشدی بدانند.

 

به نام دین کار سیاسی می‌شود

 

وی افزود: متاسفانه به نام دین کارهای سیاسی می‌شود که درست نیست، اگر عمدی هم در کار باشد مانند رهبری باید تذکر داده شود.

 

 اجازه دوقطبی شدن مازندران و ساری را نمی‌دهم

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه تا زمانی که در این سمت و جایگاه هستم اجازه نمی‌دهم ساری و استان دوقطبی شود، اظهار کرد: مازندران در گذشته دودستگی داشت که امام راحل از آن ناراحت بودند.

این مسؤول با بیان اینکه برای ایجاد اتحاد و همدلی در مازندران و مرکز استان خود را کوچک می‌کنم، افزود: ما حرمت خون شهدا را داریم، بانی انقلاب اسلامی مردم هستند و باید  از انقلاب صیانت شود.

طبرسی اختلاف نظر دو نیروی توانمند در ساری را سبب مسدود ماندن توسعه شهری دانست و اضافه کرد: ما نباید اجازه دهیم افرادی که می‌خواهند به شورا بیایند برای انتخاب شهردار اختلاف ایجاد کنند.

وی با تأکید بر اینکه سازندگی ساری به‌عنوان مرکز مازندران باید استمرار داشته باشد، تصریح کرد: در انتخاب باید دقت شود.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه برای رفع اختلاف‌های درونی افرادی که از جانب مردم معرفی می‌شوند باید ساز همدلی داشته باشند، افزود: به‌دلیل نبود اتحاد در مازندران و ساری زخم زبان زیاد می‌شنویم.

این مسؤول رفاه شهری را حق مردم ساری دانست و گفت: ساری به‌عنوان مرکز استان نیازمند نمایندگی‌های کلان تجاری است، درست نیست مردم این شهر برای رفع نیازهای خود به شهر دیگر بروند.

طبرسی با تأکید براینکه ساری باید به‌عنوان شهر اقتصادی معرفی شود، خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، لازم است ثروت در ساری بماند.

وی در بخشی از سخنانش با ابراز تأسف و ناراحتی مبنی بر اینکه در حال حاضر برخی از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی بی‌دینی و بداخلاقی را رونق می‌دهند، اظهار کرد: در حال حاضر برخی با آبروی افراد بازی می‌کنند.

به گزارش فارس, نماینده ولی فقیه در مازندران وحدت را موجب جمع شدن بساط عده‌ای که در شبکه‌های اجتماعی به بداخلاقی و بی‌دینی می‌پردازند اشاره کرد و گفت: ساری باید به انسجام و همدلی برسد.