رئیس فدراسیون پرورش اندام درخصوص مسابقات مستریونیورس رامسر گفت: این مسابقات در رشته‌های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، گیمزکلاسیک، فیتنس اسپرت، فیت مدل، فیتنس چلنج، مچ اندازی و قویترین مردان برگزار می‌شود

شرق مازندران : در پی هدف گذاری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در راستای میزبانی از رویداد‌های بین المللی، نخستین بار استان مازندران (شهر رامسر) میزبان رقابت‌های مستریونیورس خواهد بود.

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام در جلسه جلسه هماهنگی رویداد بین المللی مستریونیورس با بیان اینکه ایران خود را برای برگزاری یک رویداد بین المللی باشکوه و بی سابقه آماده می‌کند، گفت:با رایزنی‌های  صورت گرفته برای اولین بار کشورمان به عنوان میزبان مسابقات مستریونیورس در ماه فوریه ۲۰۲۳ انتخاب شده است.

او افزود: این رقابت‌ها از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ (۱۵ تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۳) زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB به میزبانی استان مازندران در شهرستان رامسر برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون پرورش اندام گفت: این مسابقات در رشته‌های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، گیمزکلاسیک، فیتنس اسپرت، فیت مدل، فیتنس چلنج، مچ اندازی و قویترین مردان و در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.

او افزود: اتفاق ویژه در این رقابت‌ها برگزاری مسابقات در رشته‌های مچ اندازی و فیتنس چلنج در بخش بانوان است تا بانوان ورزشکار هم این فرصت را داشته باشند در کشور خودشان در یک مسابقه بین المللی شرکت کنند.

نصیرزاده درباره جوایز این مسابقات هم گفت: جوایز این مسابقات در مجموع ۴۰ هزار دلار تعیین شده که در تمامی رشته‌ها تقسیم خواهد شد و ۱۶ کارت حرفه‌ای نیز در رشته‌های مختلف به نفرات برتر (اوورال‌ها) اهدا می‌شود.

 

شایان ذکر است ؛ با مساعدت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، محل اسکان و تغذیه تمامی ورزشکاران ایرانی در این رویداد به صورت رایگان خواهد بود. این درحالی است که ورزشکاران برای ثبت نام طبق زمان تعیین شده که از یکم بهمن ماه تا یک هفته پیش از برگزاری رقابت‌ها است باید با حضور در محل فدراسیون مراحل ثبت نام خود را پشت سر بگذارند. ورزشکاران جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مراجعه کنند.