شهردار نور درخصوص ماجرای چهارشنبه بازار گفت : پرونده متخلفان حادثه برخورد با دستفروشان چهارشنبه بازار این شهر برای صدور حکم به دستگاه قضا ارسال شد.

شرق مازندران : شهردار نور گفت: راننده لودر برای ایجاد موانع ترافیکی جهت آماده سازی محل بازارچه باید روز قبل در محل حاضر می‌شد و اقدام می‌کرد.

توکلی ادامه داد: به دلیل کوتاهی در انجام وظیفه و آماده سازی نبودن محل بازارچه، روز چهارشنبه برای ایجاد موانع ترافیکی در محل بازارچه حاضر شد که در حین ایجاد مانع ترافیکی منجر به مجروح شدن یکی از دستفروشان شد، که این امر سبب ناراحتی و خشمگین شدن دستفروشان و درنهایت حمله دستفروشان به راننده لودر شد.

او گفت: راننده لودر در حین خروج از بازارچه با دنده عقب منجر به خسارت به اجناس دستفرشان شد که شهرداری خود را مکلف به جبران خسارت می‌داند.

شهردار نور افزود: مدیر بازارچه هفتگی شهرداری به دلیل کوتاهی در انجام وظیفه عزل و راننده لودر بازداشت و پرونده به دستگاه قضا ارسال شد.

توکلی تاکید کرد: دستفروشان با حمایت شهرداری و به صورت کاملا قانونی در محل بازارچه هفتگی چهارشنبه بازار حضور داشتند و شهرداری خود را مکلف به تامین امنیت دستفروشان می‌داند.