باشگاه نساجی مازندران طرح های مختلفی برای درآمدزایی و رقابت با باشگاه های متمول در دست دارد که یکی از جالب ترین آن را می توان تولید آب معدنی با برند نساجی دانست ...

شرق پرس : امیری مدیر عامل تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: برای جذب اسپانسر به دنبال انعقاد قراردادی برای تولید آب معدنی به نام نساجی هستیم که به محض نهایی شدن اطلاع رسانی می‌شود.

او افزود: مقرر شده است از هفته آینده پوز‌های اختصاصی تیم فوتبال نساجی نیز در فروشگا‌های سراسر استان نصب شود تا عواید آن به تیم برسد.

امیری با انتقاد از اختصاص رقم‌های نجومی برخی باشگاه‌ها برای خرید بازیکنان، گفت: رقابت با تیم‌های متمول و دولتی که رقم‌های نجومی به بازیکنان می‌پردازند سخت است.

مدیر عامل تیم فوتبال نساجی مازندران نظارت بیشتر نهاد‌های بازرسی بر این قرارداد‌ها را خواستار شد و گفت: انعقاد قرارداد‌های نجومی از سوی برخی باشگاه‌های دولتی و متمول سبب زیان باشگاه‌هایی می‌شود که بخش خصوصی آن را مدیریت می‌کند.

او در خصوص برنامه نساجی برای لیگ آینده با بیان اینکه تمام تلاش مسئولان باشگاه حضور یک تیم خوب و مقتدر برای فصال آینده است، گفت: اولویت این تیم حفظ بازیکنان فعلی است، اما محمود فکری اعلام نیاز‌هایی کرده است که در حال بررسی هستیم.

امیری عملکرد محمود فکری را در این تیم عالی توصیف کرد و افزود: نساجی قبل از حضور این مربی مازندرانی خطر سقوط را حس می‌کرد، اما بعد از حضور محمود فکری روند تیم بسیار خوب شد که از این انتخاب راضی هستیم.

مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه نساجی مازندران ۸ بازی بدون باخت و میانگین دو امتیاز در هر بازی داشت، گفت: این رکورد جالبی برای باشگاه و هواداران است که تلاش می‌شود در دو بازی اخیر روند شکست ناپذیری نساجی ادامه داشته باشد.

او افزود: در کنار دانش فنی محمود فکری و کادر فنی، همدلی بسیار خوبی نیز در تیم به جود آمده است به گونه‌ای که بازیکنان با تمام توان در خدمت تیم قرار دارند و این دلیل موفقیت هست.

مدیر عامل نساجی مازندران با بیان اینکه نتیجه گرفتن یک تیم نیازمند هماهنگی همه ارکان تیم است، ادامه داد: مدیریت باشگاه وظایف پشتیبانی و مالی خود را به نحو احسن انجام داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیری گفت: مهم جایگاه و رتبه نساجی در جدول نیست مهم این است که نساجی به گونه‌ای بازی می‌کند که هواداران احساس غرور می‌کنند و این بهترین موهبت برای باشگاه است