شب گذشته یکی از بانک های خصوصی در مرکز شهر ساری و در خیابان 18 دی، طعمعه حریق شد که تاکنون علت آن اعلام نشده است

شرق پرس : دومیرکلایی رئیس سازمان آتش نشانی ساری، گفت:اطلاع رسانی حادثه آتش سوزی از طریق سیستم اعلام حریق یک بانک خصوصی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ساری اعلام شد.

او افزود: با دریافت این گزارش، بلافاصله آتش نشانان از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه واقع در خیابان ۱۸ دی ساری اعزام شدند.

دومیرکلایی گفت: آتش سوزی در قسمتی از زیرزمین بانک که انبار و بایگانی پرونده‌ها بوده رخداد و در حال سرایت به دیگر قسمت‌ها بود.

او به سرعت عمل آتش نشانان و تلاش بی وقفه آنان در مهار و اطفای آتش سوزی اشاره کرد و افزود: آتش نشانان به سرعت با بستن دستگاه تنفسی و بکارگیری تجهیزات حفاظت فردی، با استفاده از تجهیزات اطفایی مانع گسترش حریق و سرایت آن به سایر نقاط شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری گفت: در این عملیات ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی از دو ایستگاه یک و سه و ۱۲ مامور آتش نشان و فرماندهان عملیاتی حضور داشتند که پس اطفای کامل حریق با عملیات ایمن سازی، لکه گیری و تهویه مکان به ماموریت خود خاتمه دادند.

دومیرکلایی با تاکید بر اینکه سیستم اعلام حریق در کاهش خسارت‌ها تاثیر بسزایی دارد، در خصوص علت حادثه گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

 

 

 

 

yjc