پرتاب قندان در جلسه شورای شهر یکی از از شهرهای مازندران بازهم خبر ساز شد و نشان داد که باید فکری اساسی برای قندان های شورای شهر کرد

به گزارش شرق پرس مدت زمان زیادی از حاشیه ایجاد شده در جلسه شورای شهر یکی از شهرهای شرق مازندران(اینجا بخوانید) که در آن اعضا با پرتاب قندان به سمت یکدیگر جلسه استیضاح شهردار را به تنش کشاندند نگذشت که اکنون پرتاب قندان در جلسه شورای شهر یکی از شهرهای غرب مازندران دوباره این حرکت عجیب را بر سر زبان ها انداخته است.

اینبار اما در جلسه شورای شهر نشتارود یکی از اعضای شورا، با پرتاب قندان به سمت شهردار این شهر نشان داد که این مشکل در حال تبدیل شدن به اپیدمی است و مسئولان استان باید هرچه سریعتر فکری به حال این مسئله کنند. در غیر اینصورت شاید در آینده نزدیک برخی از اعضا بجای قرار دادن مدارک، برنامه ها و مصوبات در کیف همراه خود با قندان های مختلف در کیف وارد جلسه شورای شهر شوند!.

البته به نظر می آید تا زمان تصویب قانون جدید برای حذف قندان از روی میز شوراهای شهر مازندران!، باید در اقدام ضربتی فعلاً دستور داده شود چایی های اعضای شورا بصورت شیرین شده وارد صحن شود و قندان ها از روی میز جمع آوری گردد تا شاهد حوادث دیگری از این دست نشویم.

 

توضیحات رئیس شورای شهر نشتارود درباره پرتاب قندان به سمت شهردار

 

جهاندار رئیس شورای اسلامی شهر نشتارود در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان گفت: روز گذشته جلسه‌ اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار در خصوص رینگ شهری برگزار شد که یکی از اعضای شورا پس از درگیری و فحاشی به سمت شهردار قندان پرت کرد.

وی با بیان اینکه قندان در میانه راه به شی دیگری برخورد و پس از اصابت به صورت شهردار وی را زخمی کرد، افزود: شهردار پس از این اتفاق با پلیس تماس گرفت و این موضوع با دخالت پلیس پایان یافت.

جهاندار افزود: شهردار از این عضو شورای اسلامی شهر به دلیل توهین و ضرب و جرح شکایت کرده است.