رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت : در روز‌های پایانی سال گذشته اصلاح قیمت نان در دستور کار قرار گرفت اما به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شد

شرق پرس : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: آخرین باری که اصلاح قیمت نان طبق مصوبه هیئت وزیران در استان انجام شد مربوط به سال ۹۳ می‌باشد و تنها در سال ۹۷ حدود ۱۰ درصد افزایش داشت، اما با توجه به افزایش هزینه‌های تمام شده در خبازی‌ها، نانوا‌های استان درخواست اصلاح قیمت نان را داشتند.

 

حسینقلی قوانلو افزود: سران سه قوه پارسال مصوب کردند و به استانداران اختیار دادند با توجه به شرایط استان ها ، قیمت نان اصلاح شود.
او ادامه داد: اصلاح قیمت نان در چند استان از جمله تهران، گلستان و اصفهان انجام شد اما در مازندران به علت تلاقی با افزایش قیمت بنزین اصلاح قیمت نان انجام نشده بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه در روز‌های پایانی سال اصلاح قیمت نان در دستور کار قرار گرفت اما به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شد، ادامه داد بر اساس آخرین تصمیم‌ها قیمت نان و وزن چانه‌ها خرداد امسال در مازندران اصلاح خواهد شد.
قوانلو افزود: قیمت نان در مازندران متناسب با وضع هزینه‌های استان و از بسیاری از استان‌ها مانند تهران و گلستان کمتر یا هم ردیف آن‌ها خواهد شد.
او گفت: پس از اصلاح قیمت نان ، نظارت ویژه بر کیفیت و بهداشت نان در محوریت کار سازمان صمت قرار می‌گیرد.
mazandaran.iribnews