عضو هیات مدیره طلا و جواهر پایتخت گفت : حباب سکه در معاملات امروز با افزایش نسبی تقاضا برای خرید، به ۵۰۰ هزار تومان رسیده است

شرق پرس : در معاملات امروز (یکشنبه بیست و پنجم فروردین ماه ۹۸) بازار سکه، نرخ‌ها با توجه به تعطیلی بازار جهانی طلا و نوسان اندک در بازار ارز، با فراز و فرود اندکی همراه شدند.

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بازار طلا و سکه تهران، با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران گفتگویی داشتیم.

کشتی آرای در خصوص آخرین نرخ‌های امروز بازار طلا و سکه تهران اظهار با بیان اینکه نرخ جهانی تغییری نداشته و همچنان در سطح ۱۲۹۰ دلار قرار دارد، بیان داشت: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با رشد ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل، به رقم ۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح جدید (سکه امامی) با افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز شنبه، به رقم ۴,۷۹۰,۰۰۰ تومان معامله شده است. هر نیم سکه بهار آزادی نیز در حال حاضر به رشد ۲۰ هزار تومانی به قیمت ۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان فروخته می‌شود و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به نرخ ۱,۷۲۰,۰۰۰ تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته، ۱۰ هزار تومان افزایش داشته است. همچنین هر سکه یک گرمی با ۵ هزار تومان افزایش به ۹۴۵ هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که بهای طلا در بازار امروز با کاهش همراه شده است. به گونه‌ای که هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش هزار و ۷۰۰ تومان به رقم ۴۳۳,۲۰۰ تومان رسیده است؛ و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به رقم ۴۳۴،۹۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۱،۸۶۵,۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به روز شنبه، ۱۹ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

به نوشته تابناک و به گفته کشی آرای، حباب سکه در معاملات امروز با افزایش نسبی تقاضا برای خرید، به ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که روز گذشته، حباب ۴۴۰ هزار تومان بود.