سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در مملکت ما همه دنبال ماهی دادن هستند اما باید ماهی‌گیری یاد بدهیم تا مشکلات نساجی برای همیشه حل شود

ghalenoeeسرمربی تیم استقلال تهران با بیان اینکه باید بسترسازی کنیم چون ما به مردم بدهکاریم مردم خیلی وقت‌ها نشان دادند از ما کاربلد و فنی‌ترند، گفت: به عنوان یک برادر به پرهام مدیرعامل باشگاه نساجی کمک می‌کنم.

به گزارش شرق پرس، بعد از ظهر امروز امیرقلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال تهران در مراسم معارفه مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: من به خاطر ایران و مازندارن به اینجا آمدم، من در مصاحبه‌های ‌سال‌های اخیرم چند بار اسم نساجی را آوردم، و فکر نمی‌کردم به اینجا بیایم.

وی در ادامه افزود: مازندران لیاقت یک تیم لیگ برتری مثل نساجی را دارد، بنده هیچ نیاز مالی ندارم، سه چهار بار در سفر با دوست ۲۰ ساله‌ام آقای پرهام در مورد نساجی صحبت کردم و ایشان را ترغیب کردم به نساجی بازگردند چون وظیفه‌ام اشتغالزایی است.

قلعه‌نویی گفت: من ۳۴ سال در فوتبال هستم و متوجه شده‌ام که فضا و صحبت‌های مسئولان بسیار خوب و مفید است لذا دوستان باید وظیفه‌شان را به خوبی انجام دهند و نتیجه هم دست خدا‌ست.

وی در مورد بازگشت مهدی پرهام و انتخاب مدیرعامل و سرمربی، متذکر شد: با وجود اینکه درگیر بودم اما ساعت‌ها با آقای پرهام جلسه گذاشتم و بالاخره به این نتیجه رسیدیم که انسان‌های خوب و کاربلدی چون آقای درودگر و نادردست نشان را انتخاب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تصریح کرد: در مملکت ما همه دنبال ماهی دادن هستند اما باید ماهی‌گیری یاد بدهیم تا مشکلات نساجی برای همیشه حل شود تا اگر روزی پرهام و مسئولان هم نبودند نساجی باشد.

وی ادامه داد: باید بسترسازی کنیم چون ما به مردم بدهکاریم مردم خیلی وقت‌ها نشان دادند از ما کاربلد و فنی‌ترند.

سرمربی تیم استقلال تهران اضافه کرد: مسئولیت فنی از صفر تا صد دست آقای دست‌‌نشان است و همه شما باید سرباز نساجی و کادر فنی باشید.

قلعه‌نویی با اشاره به اینکه من بارها اینجا بازی کرده‌ام و جزو بازی‌های سختم بازی مقابل نساجی بود، گفت: مازندران بالای ۵۰ بازیکن در لیگ برتر دارد و جای سئوال است که‌ چرا خودتان نباید در لیگ برتر تیم ‌داشته باشید.

وی با بیان اینکه پرهام قول داده مشکلات مالی را حل کند و نساجی باید تبدیل به باشگاه شود، افزود: باید به تیم‌های پایه توجه بیشتر شود، من قول می‌دهم با برنامه سه ساله علاوه بر نساجی به تیم‌های دیگر هم بازیکن دهید و به عنوان یک برادر به پرهام کمک می‌کنم.