حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی گفت: دشمن در تحریم‌های برنامه‌ریزی شده تلاش می‌کند که مردم را از نظام جدا کند و از الگو شدن ایران برای سایر کشور‌ها جلوگیری کند. به گزارش شرق پرس, رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه  در رامسر با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان اسلام برای […]

 

حجت الاسلام تقوی سیاستگذاری نمازجمعه

 

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی گفت: دشمن در تحریم‌های برنامه‌ریزی شده تلاش می‌کند که مردم را از نظام جدا کند و از الگو شدن ایران برای سایر کشور‌ها جلوگیری کند.

به گزارش شرق پرس, رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه  در رامسر با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان اسلام برای به چالش کشاندن ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران بعد از انقلاب مدام در حال تحریم توسط دشمنان بود و دشمن از تلاشی برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی دریغ نکرد.

وی تصریح کرد: تحریم کشور ما توسط دشمن نخ‌نما شد و خیلی برای مردم کشور ما محلی از اعراب ندارد و مردم این با شعار مقاومت در برابر تحریم‌های دشمنان ایستادگی کردند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد: دشمن در تحریم‌های برنامه‌ریزی شده تلاش می‌کند که مردم را از نظام جدا کند و از الگو شدن ایران برای سایر کشور‌ها جلوگیری کند.

این مسئول با اعلام اینکه دشمن در هیچ مقطعی از جنگ با کشور ما سرباز نمی‌زند افرود: برای پیروزی در جنگ برابر دشمن باید استراتژی متفاوتی اتخاذ کنیم.

وی اضافه کرد: جنگ امروز دشمن با کشور ما جنگ اقتصادی است و راهکاری که برای این جنگ به خوبی پاسخ می‌دهد اجرای اقتصاد مقاومتی است.

تقوی با اشاره به اشتباهی که برخی از تحلیلگران از اقتصاد مقاومتی و برنامه‌ ریاضت اقتصادی دارند گفت: در اقتصاد مقاومتی نیروهای داخلی نسبت به تهیه نیازمندی‌های کشور خویش از قابلیت‌های خویش بهره‌می‌گیرند و این در حالی است که اقتصاد ریاضتی برنامه برای گام به جلو ندارد و تنها فشار به جامعه درون را زیاد می‌کند.

وی گفت: با اجرای اقتصاد مقاومتی فشاری به جامعه تحمیل نمی‌شود، بلکه در این طرح راهکار ارائه می‌شود که تک تک افراد جامعه پویایی لازم برای  کمک به کشور را داشته باشند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خواستار آگاه سازی جامعه برای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی شد و گفت: برای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی همه افراد جامعه باید تلاش کنند و اجرای این طرح تنها اختصاص به دستگاه‌های اجرایی ندارد.

به گزارش فارس, این مسئول به دیگر برنامه‌های دشمن برای جلوگیری از پیشرفت کشور نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان کشور ایران را مانع توسعه خویش در عرصه‌های مختلف می‌بینند و برای رسیدن به اهداف شوم خویش دست با هر وسیله تلاش دارند که روند پیشرفت ایران اسلامی را متوقف کنند.

 

/انتهای خبر